هادی نراقی:

از مربیان داخلی حمایت نمی‌شود/ مجموعه صندوق با عشق به پیشکسوتان خدمت رسانی می‌کند

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۴۴۲۸
از مربیان داخلی حمایت نمی‌شود/ مجموعه صندوق با عشق به پیشکسوتان خدمت رسانی می‌کند
پیشکسوت استقلال معتقد است در شرایط کنونی که ورزش ما بیشتر از قبل به مربی داخلی نیاز دارد متاسفانه حمایت کافی از مربیان داخلی نمی‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی نراقی در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: در شرایط کنونی برای ورزش و به ویژه فوتبال مربی داخلی بهتر از خارجی است ولی مسئله مهم این است که مربیان داخلی هرگز به اندازه مربیان خارجی از سوی مدیران حمایت نمی شوند و خواسته هایشان مورد پیگیری قرار نمی گیرد.

او در خصوص وضعیت کنونی استقلال اظهار کرد: در شرایط فعلی خیلی نقطه روشن و امیدی برای استقلال متصور نیستم از دید من پاشنه آشیلِ کنونی این باشگاه عدم آگاهی و شناخت مدیریت آن است که باعث ایجاد چالش های متعدد برای این تیم شده است.

نراقی با اشاره به اینکه فوتبال کار ظریفی است و نمی توان با تصمیم های آنی و سطحی آن را جلو برد ادامه داد: در حال حاضر در فوتبال ما به دلیل تصمیم گیری های اشتباه بسیاری از سرمایه ها چون فرهاد مجیدی و علی دایی هدر رفتند. ما باید سرمایه های فوتبال خود را به درستی هدایت کنیم. باید آن ها را به کلاس های بزرگ و برنامه ریزی شده بفرستیم و بعد از رسیدن به بلوغِ این کار از آن ها استفاده کرده و نکته بعدی اینکه از آن ها حمایت کنیم. یعنی به مربی داخلی فارغ از هر نتیجه ای این اطمینان را بدهیم که تا یک سال بعد خواهد بود تا او چشم انداز و برنامه اش را تعریف کند.

پیشکسوت فوتبال در ادامه روزهای کرونا را روزهای سختی خواند و گفت: دوری از دوستان و عدم معاشرت با آن ها برای من سخت ترین چالش این روزها بوده زیرا بنا و اساس زندگی من بر رفاقت ها و ماندگاری آن ها است. امیدوارم این ویروس با همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی هر چه زودتر از بین برود.

نراقی در پایان در خصوص خدمات صندوق گفت: من صندوقی ها را دوست دارم. این حس واقعی من در زمان حضور در صندوق و مراسم های آن هاست. از مدیریت تا پرسنل صندوق با عشق و مهر به پیشکسوتان خدمت می کنند. از دکتر ابطحی که متواضعانه و صادقانه برنامه ها و ایده های خوب خود را عملیاتی کرده سپاسگزارم.

نظر شما