جو تیم ملی بسیار عالی است؛

خلیل‌زاده: اسکوچیچ و کادرش از صبح تا آخر شب کار می‌کنند

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۱:۵۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۷۴۴۸۵
خلیل‌زاده: اسکوچیچ و کادرش از صبح تا آخر شب کار می‌کنند
مدافع تیم ملی گفت: امیدوارم با تلاش مربیان و بازیکنان مزد زحمات‌مان را با صعود به جام جهانی بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شجاع خلیل زاده، مدافع مازندرانی تیم ملی فوتبال درباره برپایی اردوی مهر ماه تیم ملی عنوان کرد: قبل از هر چیز از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که در شرایط شیوع گسترده ویروس کرونا اردوی خوبی را برگزار کرد. این اردو با پیروزی تیم ملی مقابل ازبکستان همراه شد. خدا را شکر با صحبت‌های کادر فنی بازی خوبی هم در تاشکند انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم. این در حالی است که ازبکستان حریف سرسختی برای تیم ملی بود و شکست این تیم در تاشکند نتیجه خوبی است.

او ادامه داد: بعد از آن هم اردوی ترکیه را داشتیم که به رغم لغو دیدار دوستانه با مالی، تمرینات بسیار خوبی را برای مان به همراه داشت. فکر می‌کنم اردوی مهرماه فرصت بسیار مناسبی بود که کادر فنی شناخت بیشتری از بازیکنان به دست بیاورد.

مدافع تیم ملی خاطرنشان کرد: یک نکته مهم درباره اسکوچیچ پرکاری اوست. او و کادرش واقعا از صبح تا آخر شب کار می‌کنند و همه دغدغه‌شان موفقیت تیم ملی است. امیدوارم با تلاش مربیان و بازیکنان مزد زحمات‌مان را با صعود به جام جهانی بگیریم. در حال حاضر جو تیم ملی بسیار عالی است و با این وضعیت شناخت کادر فنی هم از بازیکنان بیشتر و بیشتر خواهد شد.

خلیل‌زاده درباره حضورش در تیم ملی گفت: آرزوی هر بازیکنی است که بتواند پیراهن تیم ملی را برتن کند. از اسکوچیچ که به من اعتماد کرد تشکر می‌کنم. امیدوارم با همه وجود بتوانم برای تیم ملی بازی کنم و پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهم.

نظر شما