رحمان رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تعویق لیگ برتر هم خوب است هم بد!/ جذب ربیع‌خواه قطعی نیست/ به دنبال جلب رضایت هواداران هستیم

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۶:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۵۹۶۶
تعویق لیگ برتر هم خوب است هم بد!/ جذب ربیع‌خواه قطعی نیست/ به دنبال جلب رضایت هواداران هستیم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تلاش من این است که هواداران ذوب‌آهن را با نتایج خوبی که کسب می‌کنیم راضی کرده و شرایط خوبی را در جدول به دست بیاوریم.

رحمان رضایی، سرمربی ذوب‌آهن اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیمش در آستانه استارت لیگ بیستم اظهار داشت: با تمرینات منظم و برگزاری بازی‌های دوستانه کارمان را دنبال می‌کنیم و در تلاش هستیم شروع رسمی بازی‌ها تیم از نظر هماهنگی به شرایط کامل و ایده‌آل برسد تا بتوانیم شروع خوبی را در این فصل داشته باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره فعالیت تیمش در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: برحسب نیازهایی که در تیم داشتیم، خریدهایی را داشته‌ایم و موفق شدیم نفرات خوبی را جذب کنیم. برنامه بعدی این است که بتوانیم نفرات جدید را با تیم هماهنگ کنیم تا با ایده‌های ما همسو شوند.

رضایی در ادامه در مورد اخباری که گفته می‌شود باشگاه ذوب‌آهن در پی جذب محسن ربیع‌خواه، بازیکن فصل قبل پرسپولیس است، گفت: صحبت‌هایی در این مورد داشتیم ولی هنوز توافقات نهایی نشده و قطعی است. احتمالا ظرف چند روز آتی نتیجه مذاکرات‌مان مشخص خواهد شد. در حال حاضر این موضوع هنوز قطعی نیست.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد پیش‌بینی‌اش از نتایج این تیم در فصل آتی اظهار داشت: ما تمام تلاشم راه به کار می‌گیریم که نتایخ خوبی را در این فصل رقم بزنیم. با توجه به توان فنی خوبی که در تیم داریم، مطمئن هستم نتایجی بهتر از قبل رقم خواهیم زد تا ان‌شاءالله هواداران از تیم راضی باشند.

او افزود: اگرچه تیم در مقایسه با فصل قبل مهره‌های زیادی از دست داده اما توانایی را می‌بینم که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و جایگاه‌مان در جدول بتواند هواداران را خوشحال کند.

سرمربی جوان ذوب‌آهن درباره تعویق لیگ به خاطر شیوع کرونا بیان کرد: شاید این موضوع هم برای ما خوب باشد هم بد. تعویق بازی‌های یک طرف برنامه‌ریزی تیم‌ها را برای انجام برنامه‌های بدنسازی و تمرینی دچار اختلال می‌کند. از سوی دیگر این موضوع برای تیم‌هایی مثل ما که نفرات جدیدشان دیرتر از تیم‌های دیگر به کارهای گروهی‌مان ملحق شده‌اند، می‌تواند اتفاق خوبی باشد تا بتوانیم از نظر هماهنگی شرایط‌مان را بهتر کنیم.

رضایی اشاره‌ای به قرعه تیمش در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر داشت، گفت: به‌نظرم این قرعه، قرعه بدی برای ما نیست. در حال حاضر نمی‌تواند گفت در لیگ برتر تیم ضعیفی حضور دارد. به هر صورت همان طور که در ابتدای صحبت‌هایم داشت،  همه تلاش من در ذوب‌آهن این است که بهترین عملکرد در شروع فصل بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم رقم بزنیم و جایگاه خوبی را در پایان فصل به دست بیاوریم. 4

نظر شما