محمد ربیعی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

به حفظ جایگاه و کسب رتبه شایسته فکر می‌کنیم/ مس رفسنجان کار ناممکن را ممکن کرد

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۴۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۷۵۹۷۹
به حفظ جایگاه و کسب رتبه شایسته فکر می‌کنیم/ مس رفسنجان کار ناممکن را ممکن کرد
سرمربی مس رفسنجان گفت: همگی از اتفاق بزرگی که برای اولین بار در تیم مس رفسنجان افتاد و به نوعی کار غیر ممکن را برای ما ممکن ساخت، خوشحال هستیم و در حال حاضر تمام انرژی خود را برای حفظ این حرکت ارزشمند در لیگ برتر می‌گذاریم.

محمد ربیعی، سرمربی تیم مس رفسنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با حضورش در تیم استان کرمان گفت: همگی از اتفاق بزرگی که برای اولین بار در تیم مس رفسنجان افتاد و به نوعی کار غیرممکن را برای ما ممکن ساخت خوشحال هستیم، در حال حاضر تمام انرژی خود را برای حفظ این حرکت ارزشمند در لیگ برترمی گذاریم.

ربیعی درباره با قرعه‌کشی بیستمین دوره لیگ برتر عنوان کرد: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که باشگاه ما با آن روبه‌رو است ورود از فضای لیگ یک به لیگ برتر است. تلاش تمامی عوامل تیم مس رفسنجان این مسئله است که تیم را از فضای سال گذشته و مشکلاتش دور کنیم تا هم تراز با تیم‌های لیگ برترشویم. 

سرمربی سابق آلومینیوم اراک افزود: پروسه‌های فنی و اجرای آن کاری زمان‌بر است تمام تلاش ما این است تا با گذشت زمان به هماهنگی لازم و مطلوب برسانیم.

او در خصوص اهداف تیم مس رفسنجان در لیگ بیستم بیان کرد: اهداف اولیه تمامی تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر منتقل می‌شوند ثبات و حفظ جایگاه در لیگ برتر است. همچنین در شرایط فعلی اهداف دوگانه ما ابتدا حفظ جایگاه و در قدم بعید کسب رتبه در شان تیم مس رفسنجان است.

ربیعی در رابطه با نقل و انتقالات تیمش یادآور شد: تیم ما همانند سایرتیم‌ها به‌نوعی درگیر مشکلات خاص خود است ولی تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم با توجه به اهداف و اولویت‌هایی که مشخص کرده‌ایم تیم را به جایگاه مدنظر خود برسانیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز