داوود فنایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حامد و بقیه نفرات لایق بهترین‌ها هستند/ این روزها فقط یک نگرانی داریم!

۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۳:۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۷۹۳۴
حامد و بقیه نفرات لایق بهترین‌ها هستند/ این روزها فقط یک نگرانی داریم!
مربی دروازه‌بانان پرسپولیس به انتخاب حامد لک به عنوان بهترین سنگربان این فصل لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب واکنش نشان داد.

داوود فنایی، مربی دروازه‌بانان تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به انتخاب حامد لک به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره اظهار داشت: باعث خوشحالی و خرسندی است که دروازه‌بانی از ایران به این عنوان دست پیدا کرد. در دوره‌های قبل که بیرانوند یا دروازه‌بان دیگری از ایران به افتخاراتی این چنینی دست پیدا می‌کرد، خوشحال می‌شدم که گلری از ایران در عرصه بین‌المللی توانسته نام کشورمان را در فوتبال بر سر زبان‌ها بیاندازد.  

او گفت: امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و فوتبال ایران در عرصه باشگاهی در آسیا به جایگاه بهتری از آن چه که در حال حاضر دارد، برسد. به اعتقادم حامد و بقیه نفرات مستحق این افتخار هستند.

فنایی درباره کاندیدا شدن چند سرخ‌پوش دیگر از جمله سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و سعید آقایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن در پست‌های خود خاطرنشان کرد: بچه‌های ما در بازی‌های اخیرمان در آسیا عالی بودند و برای موفقیت تیم از جان مایه گذاشتند و بهترین بازی‌ها را از خود به نمایش گذاشتند. این موضوع که تعدادی از این نفرات کاندیدای کسب بهترین بازیکنان در پست‌های خود شده‌اند، بر اساس لیاقت و توانایی‌هایشان بوده و به حق خود رسیدند. من امیدوارم در نهایت این نفرات هم در نظرسنجی‌ها اول شوند تا افتخارات پرسپولیس در این زمینه تکمیل شود.

او افزود: ما در بازی‌های لیگ قهرمانان به معنی واقعی کلمه تیم بودیم و به همین خاطر است که توانستیم با اقتدار به فینال برسیم و تک‌تک بچه‌ها با ارائه نمایش خوب ثابت کردند بهترین هستند. من به تک‌تک‌شان تبریک می‌گویم و از موفقیت‌شان خوشحال هستم.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در خصوص شرایط حال حاضر سرخ‌پوشان گفت: ما تمرینات‌مان را طبق برنامه پیگیری می‌کنیم. خوشبختانه بازیکنان از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارند و کم‌کم به شرایط ایده‌آل برای حضور موفق در بازی‌های رسمی نزدیک می‌شویم. تنها نگرانی ما موضوع کروناست. امیدوارم با فروکش کردن موضوع بیماری کرونا زودتر اجازه برگزاری بازی‌ها صادر شود و این بیماری مشکل خاصی را برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر ایجاد نکند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز