رضا ترابیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

جدایی شجاع در زمان خوبی اتفاق نیفتاد/ یحیی کار سختی را پیش‌روی دارد

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۸:۰۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۹۱۱۳
جدایی شجاع در زمان خوبی اتفاق نیفتاد/ یحیی کار سختی را پیش‌روی دارد
پیشکسوت پرسپولیس اظهار امیدواری کرد مسائل مربوط به مدیریت این باشگاه با بهترین انتخاب به پایان برسد تا این تیم با آرامش بیشتر برای موفقیت بیشتر در لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان برنامه‌های خود را پیگیری کند.

رضا ترابیان، بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط حاکم بر پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس باید به آرامش بازگردد تا بتواند برای حضور موفق در لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

او در ادامه این روزها را شرایط خاصی را برای کادر فنی دانست و عنوان کرد: با توجه به محدودیت زمان و پنجره نقل و انتقالات به اعتقادم یحیی کار سختی پیش‌روی دارد و در این شرایط باید بهترین تصمیم‌ها را برای مسائل فنی پرسپولیس بگیرد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد جدایی شجاع خلیل‌زاده از جمع سرخ‌پوشان گفت: به نظر من جدایی شجاع در روند فنی پرسپولیس تاثیر خواهد داشت. او جزو مهره‌های کلیدی پرسپولیس بود و در خیلی از مواقع  کمک حال تیم بود. شاید اگر او در شرایط بهتری از پرسپولیس جدا می‌شد، بهتر بود. به نظر من زمان جدایی او از پرسپولیس خوب نبود و همین موضوع کمی نگران کننده است.

ترابیان در ادامه گفت: یحیی مربی باتجربه و باهوشی است و اطمینان دارم می‌تواند برای پرکردن این خلا بهترین تصمیم را بگیرد.  

ترابیان که در زمان مربیگری استانکو در پرسپولیس از پست مهاجم به خط دفاع فرستاده شد در خصوص این که می‌گویند گل‌محمدی برای پست شجاع روی سرلک برنامه‌ریزی کرده، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم این تصمیم، تصمیم خوبی باشد و سرلک بتواند در این پست جواب بدهد. البته با توجه به زمان کم تا شروع بازی‌ها باید به فکر این موضوع هم بود که تا بازیکن بخواهد در پست جدید جواب بدهد، نیازمند زمان برای هماهنگی بیشتر است.

او ادامه داد: زمانی که استانکو مرا به پست دفاع فرستاد، چندان با این پست غریبه نبودم چون در دوران نوجوانی در این پست بازی کرده بودم. ضمن این که سرعت و بازی‌خوانی که در خط حمله به دست آورده بودم، به من کمک زیادی کرد تا بتوانم از پس آن مسئولیت به خوبی برآیم.

ترابیان درباره احتمال لغو و تعویق دوباره بازی‌های لیگ برتر افزود: به هر حال فکر نمی‌کنم لغو بازی‌ها صورت بگیرد. در حال حاضر فوتبال در تمام دنیا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیگیری می‌شود و امیدوارم شرایط برای آغاز و ادامه لیگ میسر شود. البته اگر تعطیلی موقت و 15- 20 روزه باشد، می‌تواند به سود پرسپولیس رقم بخورد.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم بهترین انتخاب برای مدیریت رخ بدهد و با بهترین انتخاب‌ها، پرسپولیس بتواند با آرامش به کار خود در این فصل ادامه دهد. 3/5

نظر شما