اتفاقی که شاید در لیگ بیستم رخ بدهد؛

سرلک در مسیر سیامک!

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۵:۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۹۶۲۷
سرلک در مسیر سیامک!
میلاد سرلک در مسیری است که در سال‌های قبل برای سیامک نعمتی قرار گرفته بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی قصد دارد برای میلاد سرلک تصمیم ویژه‌ای اتخاذ کرده و برای دفاع میانی و جایگزینی شجاع خلیل زاده از او استفاده کند، اتفاقی که می تواند برای سرلک مهمترین اتفاقی باشد که ممکن است  در پرسپولیس برای او رخ بدهد. این در حالی است که این اتفاق چندی پیش برای سیامک نعمتی رخ داد و شاید بتوان گفت مسیر فوتبالی او را دستخوش تغییرات مهمی کرد.

استارت از دفاع راست، بازگشت به پست تخصصی

سیامک که در پیکان به عنوان دفاع راست فعالیت داشت، در ماه‌های ابتدایی حضورش در پرسپولیس به عنوان وینگر یک خط جلوتر فرستاده شد. این در حالی بود که برانکو در ماه‌هایی که پرسپولیس با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو بود، کمبود بازیکن در دفاع راست او را مجاب کرد تا از سیامک در دفاع راست استفاده کند که اتفاقا این تدبیر برانکو جواب داد و او در این پست خوش درخشید. در ادامه این روند در حالی ادامه پیدا کرد که پس از حضور مهدی شیری در پرسپولیس و رفع مشکل نقل و انتقالاتی سرخ‌ها، با حضور ثابت شیری در پست دفاع راست، سیامک دوباره به جمع هافبک‌های پرسپولیس اضافه شد.

وقتی سیامک کاندیدای بهترین دفاع راست شد

 در فصل جاری یحیی گل‌محمدی به طور متناوب از سیامک و مهدی شیری در پست دفاع راست استفاده کرد اما بروز مشکل برای شیری در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باعث شد گل محمدی تصمیم قبلی‌اش را در این پست تکرار کرده و سیامک دفاع راست اصلی پرسپولیس در بازی‌های قطر باشد. این اتفاق با درخشش خیره‌کننده نعمتی در این پست همراه شد به طوری که در پایان این رقابت‌ها و فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان منطقه غرب نام سیامک نعمتی در زمره کاندیداهای بهترین مدافعان راست منطقه غرب گنجانده شد و این ستاره پرسپولیس نیز به تیم ملی هم دعوت شد.

قرعه به نام سرلک افتاد؟!

حالا یحیی گل‌محمدی با توجه به محدودیت‌هایی که دارد، تصمیم گرفته است از داشته‌های فعلی پرسپولیس برای ترمیم دفاع میانی‌اش و جایگزینی شجاع خلیل‌زاده استفاده کند. در این میان احتمال استفاده از میلاد سرلک به عنوان دفاع میانی جدید پرسپولیس بیشتر از سایرین است؛ بازیکنی که گویا قرار است با این تغییر پست، تجربه جدیدی را در جمع سرخ‌ها پشت سربگذارد. تجربه‌ای که ممکن است زندگی فوتبالی این جوان تازه وارد پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهد و مسیر او را با اتفاقات جدید و غیر قابل پیش‌بینی روبرو کند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز