لیگ برتر والیبال؛

تابش‌نژاد: در نشست هم‌اندیشی، خواسته باشگاه‌ها و فدراسیون تامین شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۹۹۷۰
تابش‌نژاد: در نشست هم‌اندیشی، خواسته باشگاه‌ها و فدراسیون تامین شد
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با بیان این که در نشست هم‌اندیشی، خواسته فدراسیون و باشگاه‌های لیگ برتری تامین شد، گفت: تیم‌ها با حضور در لیگ برتر سال 99 ریسک ابتلا به کرونا را پذیرفته‌اند و امیدوارم این مسابقات خروجی خوبی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فیروز (مجید) تابش‌نژاد تصمیمات نشست هم‌اندیشی نحوه ادامه لیگ برتر والیبال مردان را با کم‌ترین ریسک و مشکلات به لحاظ شیوع ویروس کرونا دانست و افزود: در نشست هم‌اندیشی، تمام تیم‌ها برای تصمیمی که گرفته شد، اتفاق نظر داشتند.

او تصریح کرد: طبیعی است که هر پیشنهادی با یک سری مشکلات مواجه است؛ اما هدف این جلسه، نحوه برگزاری مسابقات با کم‌ترین ریسک و مشکلات بود که تصمیمات مصوب، تقریبا هم به خواسته فدراسیون نزدیک بود هم به خواسته باشگاه‌ها.

تابش‌نژاد با تاکید بر این که تیم‌ها و خانواده‌هایشان با حضور در لیگ برتر، ریسک ابتلا به کرونا را قبول کرده‌اند، افزود: انشاالله برگزاری مسابقات با کیفیت بالا انجام شود تا بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم. چون در شرایط فعلی، هم اعضای تیم‌ها و هم خانواده‌هایشان با خطر ابتلا به کرونا مواجه هستند. حالا که تیم‌ها این ریسک را قبول کرده‌اند، امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که نتیجه خوبی از مسابقات بگیریم و لیگ برتر سال ۹۹، خروجی خوبی داشته باشد.

نشست هم‌اندیشی به منظور بررسی نحوه ادامه لیگ برتر مردان سال ۹۹ پنجم آبان‌ماه به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و با حضور سایر مسئولین فدراسیون والیبال، مدیران عامل و سرمربیان باشگاه‌های لیگ برتری، در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تهران برگزار شد.

در پایان این نشست، با موافقت اکثریت شرکت کنندگان تصمیم‌گیری شد که ادامه لیگ برتر والیبال مردان سال ۹۹ به شکل زیر انجام شود:

ادامه دور رفت مرحله مقدماتی به صورت متمرکز به میزبانی تهران در سه هفته برگزار می‌شود که البته بین هر هفته مسابقات، ۱۵ روز استراحت در نظر گرفته خواهد شد. ادامه مسابقات دور رفت در سه سالن به صورت همزمان انجام می‌شود.  دور برگشت مرحله مقدماتی نیز به صورت متمرکز و همانند لیگ ملت‌ها در پنج هفته برگزار خواهد شد.

در پایان دور مقدماتی هشت تیم به مرحله نهایی صعود می کنند. در این مرحله تیم‌های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم به رقابت می‌پردازند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز