علیرضا محمد درگفت و گو با خبرگزاری برنا:

برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت دارم/ شکوری از جنس فوتبال است/ پیشکسوتان و هواداران باید از باشگاه حمایت کنند

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۸۰۰۱۲
برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت دارم/ شکوری از جنس فوتبال است/ پیشکسوتان و هواداران باید از باشگاه حمایت کنند
مدافع سابق پرسپولیس گفت: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که باید همه دست به دست هم داده و اتحادمان را برای کمک به پرسپولیس حفظ کنیم.

علیرضا محمد، بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس اظهار داشت: به تازگی خبر این انتخاب جدید را برای پرسپولیس شنیده‌ام و امیداورم مدیران جدید بتوانند در این مسوولیت موفق عمل کرده و پرسپولیس بهترین شکل ممکن مدیریت شود.

او در ادامه تصریح کرد: شناختی از سمیعی مدیر جدید پرسپولیس ندارم ولی امیدوارم با مدیریت ایشان و حمایت همه کسانی که عاشقانه این تیم را دوست دارند، پرسپولیس بتواند  سرو سامان بگیرد و در نهایت همه اتفاقات در راستای سربلندی پرسپولیس  رخ بدهد.

 مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص انتخاب ابراهیم شکوری که یکی از همبازیان او در پرسپولیس بود، به خبرنگار برنا گفت: شکوری همبازی من بوده و سال‌های سال در پرسپولیس بازی کرده و باید بگویم از جنس فوتبال است و حضورش در کنار مدیریت جدید به عنوان مدیر اجرایی می‌تواند برای پرسپولیس مفید  باشد. برای شکوری در این پست مهم و جدیدش آرزوی موفقیت دارم

او در ادامه تاکید کرد: بهتر است پیشکسوتان و هواداران به این انتخاب احترام بگذارند. همه باید نقش حمایتی‌شان را شامل حال کرده و در این برهه حساس به باشگاه کمک کند. زمان زیادی تا بازی فینال باقی نمانده است و به هر حال هر انتخابی موافقان و مخالفانی دارد اما در شرایط فعلی آرامش در باشگاه می تواند به تیم آرامش بدهد و اگر  این اتفاق رخ بدهد، بدون شک می توان شانس زیادی برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا قائل بود. در حال حاضر همه پرسپولیسی‌ها هدف مشترکی دارند و این هدف مشترک در سایه اتحاد باشگاه، پیشکسوتان و هواداران شکل خواهد گرفت.  

مربی تیم امید پرسپولیس در پایان تاکید کرد: امیدوارم مدیریت جدید حمایت خاصی از تیم های پایه داشته باشند. ما تامین کننده آینده این باشگاه و تیم بزرگسالان هستیم و  از مدیریت جدید انتظار داریم نگاه ویژه ای به تیم  های پایه داشته باشند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز