فصل نقل و انتقالات؛

ستاره پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد+ جزئیات

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۰۱۵۴
ستاره پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد+ جزئیات
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس هنوز به فکر جدایی است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس که مدتی به دنبال جدایی از این باشگاه بود ولی با مخالفت مسئولان مواجه شد هنوز از اوضاع خود در جمع سرخ‌پوشان رضایت ندارد و همچنان به دنبال راهی برای رفتن از ایران است.

بشار مذاکراتی پیش از این با باشگاه القطر داشت که به توافقات اولیه هم رسید ولی به دلیل قراردادش با پرسپولیس نیاز به جلب رضایت مدیران این باشگاه داشت که موفق به کسب آن نشد و فعلاً خروج او از ایران منتفی است. این بازیکن سه‌شنبه گذشته برای دور جدید مذاکراتش به دفتر باشگاه مراجعه کرد ولی دقایقی بعد با ناراحتی این محل را ترک کرد و حتی کلید ماشین را از راننده خود گرفت تا به تنهایی از آن منطقه خارج شود و کسی همراهش نباشد. تیم القطر پیشنهادی نجومی و ۳ ساله به بشار رسن ارائه کرده است. این هافبک عراقی با ۳ سال بازی در تیم قطری ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد. به همین خاطر بشار رسن به رغم بازگشت به ایران خیلی دل و دماغ تمرین درست و حسابی نداشته و ذهن او درگیر پیشنهاد قطری‌هاست.

مهرماه گذشته بشار از هواداران پرسپولیس درخواست کمک کرد و گفت: تصمیم جدایی تنها برای خودم نیست و تاکنون هم با مدیران باشگاه به توافق نرسیده‌ایم. سه سال است با همه بازیکنان زحمت ‌کشیدیم و هواداران را خوشحال کردیم. در این سال‌ها مشکلات زیادی داشتیم. در این تیم مصدوم شدم. هیچ وقت فراموش نمی‌کنم وقتی مادرم فوت کرد، صد هزار نفر در ورزشگاه مرا صدا زده و به من تسلیت گفتند. خدا را شکر آن سال به فینال رسیدیم. پس از فوت مادرم همه مردم ایران به ویژه هواداران پرسپولیس کنارم بودند. 

او ادامه داد: اکنون می‌خواهم از من حمایت کنید. تصمیم خودم را گرفته‌ام اما باشگاه اجازه نمی‌دهد و حق هم دارد اما برای آینده و زندگی خودم می‌خواهم بروم. خدا را شکر باشگاه الان شرایط خوبی دارد. تیم به فینال آسیا رفته و اکنون بازیکن داریم. با ۱۲، ۱۳ بازیکن به فینال رفتیم. ۴، ۵ بازیکن از پرسپولیس رفتند اما پرسپولیس موفق بود. جدایی هیچ بازیکنی روی موفقیت تیم تأثیر نگذاشته و خدا را شکر تیم موفق است. هواداران از من من حمایت کرده و می‌گویند بشار معرفت داشت، با مصدومیت و فوت مادرش بازی کرد. 

این بازیکن افزود:«از شما می‌خواهم به من کمک کرده و از باشگاه، سرمربی و کادر فنی بخواهید. انشاءا... خیر است. به هر حال هر بازیکنی از این تیم می‌رود اما انشاءا... همیشه پرسپولیس موفق، پیروز و قهرمان آسیا باشد. از الان به بعد هوادار این تیم هستم و انشاءا... به هر تیم دیگری بروم عاشق پرسپولیس می‌مانم. هواداران پرسپولیس با شرایط خوب و بد از من حمایت کردند. آنها وقتی مرا در خیابان یا مقابل باشگاه پرسپولیس می‌بینند می‌گویند موفق باشی و تشکر می‌کنم و تا آخر عمر آن را فراموش نمی‌کنم. بهترین دوران زندگی‌ام را در پرسپولیس داشتم.» 

با این وجود بشار پس از سفر به عراق و شرکت در مراسم سالگرد درگذشت مادرش به ایران بازگشت. او پس از گفت‌وگو با مدیران پرسپولیس به شرطی به ایران برگشت که اجازه بدهند پس از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا به لیگ ستارگان قطر ملحق شود. ظاهراً ناراحتی بشار رسن پس از ملاقات با مهدی رسول‌پناه (سرپرست مستعفی و رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس) بر سر این بود که برگه توافقنامه جدید مبنی بر جدایی بعد از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا را امضا نکرد! حال باید منتظر ماند و دید مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس این توافقنامه جدید را برای جدایی بشار رسن پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا امضا می‌کند یا نه؟

منبع: خبرورزشی

نظر شما