علی شیرانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ذوب‌آهن برای استفاده در سال‌های آینده بسته شده است/ تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۰۶:۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۰۸۰۸۴۱
ذوب‌آهن برای استفاده در سال‌های آینده بسته شده است/ تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم
بازیکن تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن برای استفاده در سال‌های آینده بسته شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی شیرانی، بازیکن تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان، درباره سطح کیفی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: شیوع کرونا از همان ابتدا برای ورزش در مجموع بحران آفرین شد چون اوایل که کلا برگزاری و یا عدم برگزاری مسابقات مطرح بود و همین موضوع باعث شد تیم‌ها کمی دیر بسته شوند. از طرفی پس از تعیین و تکلیف شدن بازی‌های لیگ تیم‌ها اردوهای تمرینی خود را دیر استارت زدند به همین دلیل آن آمادگی و شادابی لازم را نداشتند.

او افزود: اما به هر صورت لیگ برگزار شد و برخلاف همه این محدودیت‌ها هم تیم‌ها خوب ظاهر شدند و هم شیوه برگزاری مسابقات بسیار مناسب به وضعیت حال حاضر جامعه بود. تهران هم میزبانی بسیار خوبی را داشت و همه چیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خوبی برگزار شد.

شیرانی با اشاره به دور برگشت مسابقات لیگ گفت: فعلا تاریخی که شنیدم 20 آبان‌ است که گویا باز هم تهران میزبان خواهد بود.‌ اما این خبر چندان موثق نیست و به نظر می‌رسد در چنین شرایطی و متاسفانه با شیوع مجدد موج سوم کرونا این تاریخ دچار تغییر شود. به عنوان بازیکن موافق این تعویق هستم چراکه سلامتی باید اولویت اول باشد.

او درباره هدف‌گذاری باشگاه برای فصل جاری بیان کرد: ذوب‌آهن تیم بسیار جوانی است و فکر می‌کنم باشگاه برنامه‌ریزی کرده که تیم را بیشتر برای استفاده در سال‌های آینده آماده کند. هرچند هیچ تیمی بدون نگاه به سکو در رقابت‌های لیگ شرکت نمی‌کند و ما هم از این قاعده جدا نیستیم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز