افسانه حسن نایبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

همه حریفان برای قهرمانی بسته شدند/ برای موفقیت نیاز به حمایت بیشتری داریم

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۰۷:۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۰۸۰۸۶۹
همه حریفان برای قهرمانی بسته شدند/ برای موفقیت نیاز به حمایت بیشتری داریم
سرمربی تیم شورا و شهرداری قزوین گفت: تیم‌های رقیب ما همه برای قهرمانی در سوپرلیگ بسته شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ افسانه حسن نایبی، سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین، درباره آخرین شرایط تیمش برای حضور در رقابت‌های سوپرلیگ بانوان اظهار کرد: تیم ما با حمایت شورا و شهرداری دو سال در لیگ دسته یک بازی کرد که سال 97 موفق شدیم مقام سوم را کسب کنیم و سال گذشته به فینال صعود کردیم ولی به‌خاطر شرایطی که کرونا به وجود آورد بازی فینال برگزار نشد و در نهایت دو تیم راه یافته به فینال مجوز حضور در سوپرلیگ 99 را به دست آوردند. امسال هم برای حضور در لیگ برتر تقریبا همان شاکله اصلی را حفظ کردیم و فقط تعداد کمی بازیکن جدید به ما اضافه شده اما در کنارمان مربیان خوب و با سابقه‌ای مانند الهه دارستانی و چند مربی خوب دیگر را داریم.

او با اشاره به هدف‌گذاری باشگاه برای فصل پیش‌رو گفت: در گروه B مسابقات هستیم، گروهی که تیم‌های خوب و مدعی کم ندارد. در حال حاضر هم مدتی است که تمرینات‌مان را شروع کردیم و در دو نوبت تمرین می‌کنیم. رقابت‌ها از 22 آبان شروع می‌شود و ما تصمیم داریم امسال تا مرحله پلی‌آف بالا بیاییم هر چند کار دشواری است چون اکثر تیم‌های حریف بازیکن خارجی جذب کردند و تعدادی هم در حال جذب یار خارجی هستند. بنابراین برای رسیدن به این مرحله ما هم نیاز به حمایت بیشتری داریم که امیدوارم در بین فصل این اتفاق را شاهد باشیم.

حسن نایبی افزود: شیوه برگزاری مسابقات متفاوت است و قرار است که لیگ امسال به صورت متمرکز در سالن حکیمه تهران برگزار شود. پیش از فدراسیون اعلام کرد آزمایشگاه مرجعی را معرفی کند تا تیم‌ها تست pcr بدهند ولی برای باشگاه‌ها این شیوه هزینه‌بر است، بنابراین مقرر شده تیم‌ها در استان خود این تست را بدهند و در کنارش یک برگه خوداظهاری را خواهیم داشت که اگر کسی علائم داشته باشد ولی کتمان کند فدراسیون جریمه‌ای را لحاظ خواهد کرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز