میرهاشم حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

با پول قراردادها تلفن همراه هم نمی‌شود خرید/ با اعتصاب چیزی درست نمی‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۶:۵۸:۲۸
کد خبر: ۱۰۸۱۵۰۹
با پول قراردادها تلفن همراه هم نمی‌شود خرید/ با اعتصاب چیزی درست نمی‌شود
عضو تیم ملی تکواندو می‌گوید با اعتصاب بازیکنان چیزی درست نمی‌شود و بازیکنان باید با مسئولان فدراسیون صحبت کنند.

میرهاشم حسینی، ملی‌پوش تکواندوی کشورمان، در خصوص تمریناتش به گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما بعد از پنجاه روز تمرین، یک هفته‌ای استراحت داشتیم و دوباره به تمرینات برگشتیم. تمرینات به صورت منظم انجام می‌شود اما متاسفانه ما هیچ رویدادی نداریم ولی برای رسیدن به مدال طلای المپیک شاید به چند تورنمنت اعزام شویم.

او در خصوص اینکه آیا کرونا آن‌ها را از آمادگی بدنی دور کرده؟ ادامه داد: انگیزه اصلی ما مسابقه است و چون هیچ رویدادی نیست خب طبیعتا تمرینات پرفشار انجام نمی‌شود و چون قرار نیست به پیک بدنی بالا برسیم کسی بیشتر تلاش نمی‌کند. البته اگر تاریخی برای مسابقات اعلام شود قطعا به آمادگی لازم خواهیم رسید.

حسینی در خصوص اعتصاب برخی تکواندوکاران به خاطر مسائل مالی افزود: با اعتصاب کردن چیزی درست نمی‌شود. درست است آن‌ها حرف حق می‌زنند و رقم قراردادها پائین و تورم زیاد است. حتی بهترین بازیکن ما با رقم قراردادش نمی‌تواند تلفن همراه بخرد چه برسد به اینکه بخواهد به خرید ماشین و خانه فکر کند. بازهم می‌گویم با اعتراض و اعتصاب چیزی درست نمی‌شود و بچه‌ها از سطح معمولی گرفته تا حرفه‌ای باید به دنبال این باشند که با مسئولان فدراسیون صحبت کنند و دنبال راهکار باشند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز