حمیده عباسعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای ادامه درمان به آلمان می‌روم/ در خانه تمرین کاراته می‌کنیم!

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۷:۴۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۸۱۵۱۳
برای ادامه درمان به آلمان می‌روم/ در خانه تمرین کاراته می‌کنیم!
کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان با بیان این‌که برای ادامه درمان به آلمان می‌رود، گفت: در خانه تمرین کاراته می‌کنیم!

حمیده عباسعلی، کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان کشورمان، در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: 8 ماهی است که از جراحی پایم گذشته اما الان محدودیت حرکتی ندارم و نمی‌توانم تمرینات سنگین انجام دهم وگرنه تمرینات عادی را انجام می‌دهم. باید مراقب باشم به پایم آسیبی وارد نشود. به دلیل شیوع کرونا یکسری محدودیت‌ها ایجاد شده و جایز نیست در بعضی باشگاه‌ها تمرین کنیم و بعضی اوقات داخل خانه تمرین می‌کنیم.

او در خصوص ادامه معالجه‌اش در آلمان ادامه داد: ویزای من صادر شده و چهارشنبه هفته جاری به آلمان می‌روم. کمیته ملی المپیک و پزشک مربوطه‌ام در آلمان کارهایم را انجام دادند. من باید تست کرونا بدهم و ان‌شاءالله با گرفتن جواب منفی راهی آلمان خواهم شد تا جراحی مختصری انجام دهم و دوباره به ایران بر می‌گردم.

کاراته‌کای کشورمان در خصوص اینکه چه زمانی به آمادگی کامل می‌رسد؟ عنوان کرد: هنوز تمرینات تیم ملی آغاز نشده که ما بخواهیم تمرینات جدی انجام دهیم. امیدوارم به زودی کرونا کمرنگ‌تر شود  و تیم ملی اردویش را شروع کند و ما هم بتوانیم راحت تمرین کنیم و تا آن زمان من هم کامل آماده خواهم شد.

عباسعلی در پایان در خصوص شرایط موجود به خاطر کرونا گفت: رشته ما فردی و زد و خورد در آن زیاد است و محدودیت‌هایی ایجاد شده و از کسانی که که ما قبلا استفاده می‌کردیم به خاطر کرونا نمی‌توانیم استفاده کنیم. باید در آرامش و بدون استرس تمرین کنیم اما به‌خاطر ویروس کرونا نمی‌شود و همیشه باید حواس‌مان جمع این مسئله باشد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز