مهین فرهادی‌زاد:

طرح سنجش ساختار قامتی زنان و دختران روستایی و عشایری در ۳۱ استان و ۴ هزار و ۴۳۸ روستا اجرایی شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۶:۴۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۱۹۵۶
طرح سنجش ساختار قامتی زنان و دختران روستایی و عشایری در ۳۱ استان و ۴ هزار و ۴۳۸ روستا اجرایی شد
تفاهم نامه همکاری مابین وزارت ورزش و جوانان و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده پیرامون آموزش و توانمندسازی مربیان مجری طرح سنجش ساختار قامتی زنان و دختران روستایی و عشایری کشور امروز منعقد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تفاهم نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده پیرامون آموزش و توانمندسازی مربیان مجری طرح سنجش ساختار قامتی زنان و دختران روستایی و عشایری کشور با هدف بهبود سلامت جسمانی و روانی در زنان و دختران روستایی و عشایری امروز با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان به امضا رسید.

فرهادی زاد در این مراسم تصریح کرد: طرح سنجش ساختار قامتی زنان و دختران روستایی و عشایری به پیشنهاد معاون محترم ریاست جمهور در امور زنان و خانواده و پس از تصویب در هیات وزیران به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شد. این طرح در سال 97 با تدوین برنامه در 31 استان‌ کشور و 4 هزار و 438 روستا اجرایی شد و تا پایان سال گذشته قریب به 500 هزار نفر از زنان روستایی تحت پوشش قرار گرفتند.

او با اشاره به نتایج نمودارهای آماری و ارتباط مستقیم بین افراد سنجش شده و تعداد مجریان طرح در استان‌ها، از همکاری با فدراسیون ورزش‌های همگانی در آموزش دانش ساختار قامتی به مربیان دارای کارت جسمانی در روستاها به عنوان اقدامی در جهت رفع یکی از موانع و تسریع روند سنجش نام برد.

معاون توسعه ورزش بانوان درباره طرح ارائه شده گفت: در این طرح 2 هزار نفر از مربیان دانش سنجش ساختار قامتی و تمرینات مربوط به رفع ناهنجاری‌ها را فرا می‌گیرند و با افزایش مجریان طرح سنجش ساختار قامتی، تعداد زنان روستایی تحت پوشش این طرح افزایش خواهد یافت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز