عصر دیروز؛

رقابت‌های دواتلون قهرمانی نخبگان کشور در بخش آقایان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۸۲۳۹۱
رقابت‌های دواتلون قهرمانی نخبگان کشور در بخش آقایان برگزار شد
مدال طلای اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور دواتلون نخبگان به منصور عبدی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عصر امروز سه شنبه ۱۳ آبان ماه مسابقات دواتلون تبریز در بخش آقایان با شرکت بهترین ورزشکاران کشور برگزار شد. این رقابت ها در دوبخش دواتلون قهرمانی کشور نخبگان و کاپ آزاد در مجموعه ورزشی یادگام امام و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی این شهر برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، در بخش نخبگان این رقابت ها که با حضور ۱۶ نفر از برترین ورزشکاران کشور برگزار شد، در پایان رقابتی جذاب و بسیار فشرده منصور عبدی با پیشی گرفتن از سایر رقبا زودتر از خط پایان گذشت و با زمان ۱:۰۷:۰۷ به مدال طلا دست یافت. پس از وی و تنها به فاصله یک ثانیه امین سقایی بر سکوی دوم ایستاد و سید محمد حسینی با زمان ۱:۰۹:۲۶ در رده سوم قرار گرفت.

در بخش کاپ این مسابقات که در سه رده سنی بالای ۱۶، زیر ۱۶ زیر ۱۴ سال برگزار شد این دانیال رضایی بود که توانست ۱:۱۲:۲۸ به قمام قهرمانمی بالای ۱۶ سال دست پیدا کند. عارف عباسی با زمان ۱:۱۳:۲۰ دوم شد و علیرضا عبدی با ۱:۱۴:۴۱ در رده سوم ایستاد.

 در رده زیر ۱۶ سال کاپ آزاد پوریا شامی با زمان ۲۵:۳۶ قهرمان شد و مهدی انصاری با زمان ۲۶:۱۷ بر سکوی دوم ایستاد. محمد یاسر سجاد نیز موفق به کسب مقام سوم شد.

 در رده سنی زیر ۱۴ سال کاپ آزاد نیز مهدی شافعیان با زمان ۲۶:۴۰ موفق به کسب مقام نخست شد و امیرحسین نصیری با زمان ۲۹:۲۲ و ایلیا زین العابدینی با زمان ۳۰:۱۳ به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز