دیدار رئیس فدراسیون با پیشکسوتان و اعضای هیأت کشتی مازندران؛

دبیر: کشتی مازندران نیازمند همدلی است/ رنگرز: به مربیان سازنده استان توجه خوبی نشده است

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۹:۴۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۲۸۲۶
رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با پیشکسوتان و اعضای هیأت کشتی مازندران گفت: کشتی مازندران نیازمند همدلی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ رئیس فدراسیون کشتی در ادامه بازدید خود از استان مازندران با پیشکسوتان و اعضای هیأت کشتی این استان دیدار کرد.

 در این دیدار که با حضور حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان استان، عسکری محمدیان، رئیس هیأت کشتی استان، رؤسای هیأت کشتی شهرستان‌ها و جمعی از مربیان، داوران، پیشکسوتان و قهرمانان کشتی استان مازندران برگزار شد، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، گفت: کشتی مازندران نیازمند همدلی است. افول کشتی در کشور خطرناک است. همه به عسکری کمک کنند تا کشتی مازندران به جایگاه خود برسد‌.

او ادامه داد: نمی‌توان پشت میز نشست و در این اوضاع کرونا، کشتی را مدیریت کرد. رئیس هیات باید از ظرفیت فرمانداران و شهرداران جهت برطرف شدن مشکلات کشتی شهرستان ها استفاده کند.

دبیر تصریح کرد: مربیان و پیشکسوتان همانطور که انتقاد می‌کنند راهکار هم بدهند تا برای آن برنامه ریزی کنیم.

او افزود: در حال برنامه ریزی در انستیتو هستیم تا مربیان درجه بندی شوند و در همان رده تخصصی خود کار و پیشرفت کنند.

رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: کسب مدال در المپیک مهمترین برنامه فدراسیون کشتی است و در کنار آن در حوزه های مختلف برنامه داریم اما‌ کرونا تاثیر شدیدی بر روز فعالیت ها گذاشته است. کرونا بزرگترین مشکل ورزش است، اما نمی توانیم کار نکنیم‌ و تماشاگر باشیم‌.

حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان، نیز در این نشست گفت: به مربیان سازنده کشتی استان توجه خوبی در سطح ملی تاکنون نشده است. حرف های کلیشه ای زیاد زده شده و تاکنون هیچ ساز و کار مشخصی برای این موضوع دیده نشده است.

قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان تصریح کرد: اقدامات آقای دبیر برای کشتی ارزشمند است اما توقع کشتی مازندران متناسب با ظرفیت مدال آوری در مناصب مدیریتی و فنی دیده شود، یک سوم طلاها را کشتی گیران مازندران کسب کرده اند.

رنگرز در پایان خاطرنشان کرد: نامگذاری سالن ها و سهم از جوایز مدال‌ها یکی از روش های حمایت از مربیان سازنده است.

نظر شما