سعید بیگی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

به مربی سایپا حق می‌دهم چون فوتبال سلیقه‌ای است/ پوشیدن پیراهن نساجی باعث افتخار است

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۰۵:۲۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۸۲۸۸۶
به مربی سایپا حق می‌دهم چون فوتبال سلیقه‌ای است/ پوشیدن پیراهن نساجی باعث افتخار است
بازیکن سابق سایپا چند روز مانده به آغاز بازی ها به نساجی پیوست و امیدوار است که بتوانند سال خوبی را با نساجی رقم بزنند.

سعید بیگی، بازیکن فصا قبل سایپا که در فصل نقل‌وانتقالات به تیم نساجی مازندران پیوست، در خصوص جدایی از سایپا به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پارسال یک‌سری اتفاقات افتاد و کم لطفی‌ها شد که اصلاً دوست ندارم در موردشان حرف بزنم. البته فوتبال سلیقه‌ای است و من به آقای صادقی حق می‌دهم از من استفاده کند یا خیر اما پارسال فصل خوبی برای من در سایپا نبود. سعی هم کردم خودم را ثابت کنم ‌و تقریبا در ۱۴ بازی که انجام دادم سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و داخل یک‌سری از سایت‌هایی که به بازیکن نمره می‌دهند نمرات قابل قبولی داشتم. امسال با یکسری اطرافیان و خانواده مشورت کردم و برای داشتن آرامش تصمیم به این گرفتم که از سایپا جدا شوم. برای گرفتن رضایتنامه دو هفته‌ای درگیر بودم و بعد با آقای رحیمی، معاون باشگاه، جلساتی داشتیم و صحبت‌هایی کردم و دوباره سر  تمرینات حاضر شدم  و دیدم شرایط به گونه‌ای نیست که بمانم و آقای صادقی لطف و کمک کرد تا بتوانم از سایپا جدا شوم که از او تشکر می‌کنم.

او در خصوص پیوستن به نساجی مازندران ادامه داد: نساجی یکی از تیم‌های ریشه‌دار و پر هوادار فوتبال مملکت ما است و این افتخار نصیب من شد که امسال در خدمت نساجی مازندران باشم. زمانی که لیگ یک بودم مقابل تیم بزرگ نساجی بازی‌های زیادی انجام دادیم و از شور و هیاهوی هواداران پرشورشان خیلی لذت می‌بردم. امسال خدا را شکر با مشورتی که داشتم نتیجه‌اش به این ختم  شد با وجود پیشنهادات دیگری که داشتم در خدمت نساجی باشم. پوشیدن پیراهن این تیم واقعا  باعث افتخار است.

این بازیکن در خصوص تعداد بالای بازیکنان سابق سایپا در تیم نساجی عنوان کرد: بله تعداد سایپایی‌ها امسال در نساجی زیاد است. آقا حامد (شیری) که سابقه ۷,۸ ساله در سایپا داشت و آقا روزبه (شاه‌علیدوست) کاپیتان سایپا بود و یکسری از بازیکنان دیگر هم از تیم سایپا در این تیم حضور دارند و امسال هم من به جمع‌شان اضافه شدم. امیدوارم ما سایپایی‌های سابق به همراه دیگر بازیکنان بتوانیم به تیم ریشه‌دار نساجی کمک کنیم. امیدوارم شاهد درخشش نساجی‌، که تیمی با اصالت و با قدمت است، در سالیان طولانی باشیم.

بازیکن نساجی مازندران در خصوص بازی هفته اول لیگ مقابل آلومینیوم اراک گفت: امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید. اصولاً بازی‌های اول لیگ کمی شرایطش فرق می‌کند اما ما تیم نساجی هستیم و دنبال این هستیم از روز اول که وارد مسابقات می‌شویم و لیگ بیستم را شروع می‌کنیم با دست پر از زمین بیرون بیاییم و به سه امتیاز برسیم. آلومینیوم اراک پارسال به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کرد و من سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را زمانی که در لیگ دو بود داشتم.‌ من آن موقع بازیکن زیر ۲۳ سال بودم و فکر می‌کنم تیم ما با ۳۲ بازی بدون باخت به لیگ یک صعود  کرد. این موضوع خاطره شیرینی را در ذهن من از آلومینیوم اراک هک کرد اما الان بازیکن نساجی هستم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و این بازی با برد ما همراه شود.

بیگی در پایان افزود: ان‌شاءالله بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و‌ دل هواداران قائمشهر را شاد کنیم و  بتوانیم استارت خوبی داشته و سال خوبی را با نساجی رقم بزنیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز