روزبه شاه‌علیدوست در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

جدایی از سایپا سخت بود/ در نساجی مازندران احساس راحتی می‌کنم

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۲۹۹۳
جدایی از سایپا سخت بود/ در نساجی مازندران احساس راحتی می‌کنم
بازیکن نساجی مازندران می‌گوید خیلی زود به جمع این تیم عادت کرده و از نظرش فوتبال حرفه‌ای است و به هرحال جابجایی‌هایی در آن صورت می‌گیرد.

روزبه شاه‌علیدوست، کاپیتان سابق تیم سایپا و بازیکن تیم نساجی مازندران، در خصوص شرایط تیم جدیدش به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خدا را شکر شرایط خوب است. ما تمرینات به موقعی انجام دادیم و اردوی خوبی در کیش سپری کردیم. البته متاسفانه من نتوانستم در اردوی کیش زیاد با تیم تمرین کنم زیرا درگیر کرونا شدم. در ابتدا فکر کردم سرماخوردگی است اما زمانی که به تهران آمدم و تست دادم متوجه شدم کرونا بوده است. تلاش می‌کنم به شرایط خوب برگردم، ما تیم بسیار خوب و منسجمی داریم.

او درباره این که در نهایت اعلام شد قرار است بازی‌ها در زمان مقرر برقرار شود ادامه داد: تیم ما تمریناتش را به‌موقع آغاز کرده و دوست دارد لیگ هم به موقع شروع شود و ما از این اتفاق خوشحال هستیم.

این بازیکن درخصوص بازی هفته اول لیگ مقابل آلومینیوم اراک عنوان کرد: قطعا یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود ‌به هر حال تیم‌ها از آنجا که درگیر بدنسازی و از شرایط بازی به دور بودند در ابتدای کار باید مقداری سختی تحمل کنند اما ما انگیزه مضاعف داریم که آلومینیوم را شکست دهیم.

شاه‌علیدوست که سال‌ها در سایپا بازی کرد و کاپیتان این تیم بود در خصوص اینکه آیا به تیم جدیدش عادت کرده یا خیر؟ افزود: در ابتدای کار فضا برایم متفاوت و کار سخت بود ولی خدا را شکر که دوستان خوبی در این تیم دارم و مربیانم  ابتدا  آقای فکری و بعد هم دکتر فاضلی به من کمک کردند تا با شرایط کنار بیایم،جا دارد از آنها تشکر کنم. همه چیز خوب است و امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم و کمک کنم  من در اینجا دوستانی مثل شیری ،جان ملکی، کلانتری، بیگی و دواران را دارم که در سایپا با هم هم بازی بودیم خدا را شکر  در نساجی راحت هستم و مشکل خاصی ندارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز