از تعویق بازی با صنعت نفت استقبال می‌کنم؛

تارتار: پیکان ساختار خوبی دارد

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۳۱۴۶
تارتار: پیکان ساختار خوبی دارد
سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان تهران گفت: خدا را شکر می‌کنم که پیکان ساختار خوبی دارد و می‌توانیم پله پله به اهداف مدنظرمان دست پیدا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی تارتار در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان تهران اظهار داشت: باید از هیأت مدیره باشگاه تشکر کنم. خیلی خوشحالم در مجموعه بزرگ ایرانخودرو و باشگاه پیکان هستم. به این موضوع افتخار می‌کنم. از مدیرعامل محترم مجموعه بزرگ ایران خودرو تشکر می‌کنم.

او افزود: از مجموعه محترم پیکان که به من و همکارانم اعتماد کرده و چند روز مانده به شروع لیگ برتر این کار سخت را به ما پیشنهاد دادند تشکر می‌کنم. مطمئنم با حمایت این عزیزان،‌ کادر فنی و بازیکنان از پس این مسؤولیت سخت برمی‌آیم.

درباره اینکه آیا انتخابش برای این سمت کار وی را در شروع لیگ برتر سخت نمی‌کند، توضیح داد: باید از کادر فنی قبلی پیکان یعنی عبدالله ویسی و دستیارانش که زحمات زیادی کشیدند هم یاد کنم. ما می‌دانیم بازی‌ها خیلی نزدیک است و با همکارانم این موضوع را بررسی کردیم. البته پیکان تیم بدی نیست و جوان‌های آینده‌دار و بازیکنان باکیفیتی دارد. کادر فنی قبلی هم نفرات خوبی را برای این تیم انتخاب کرده و به کمک این بازیکنان نیاز داریم.

تارتار اضافه کرد: خوشبختانه بازی ما با صنعت نفت به تعویق افتاد و فکر می‌کنم مشکل از سوی آبادانی‌ها بوده، اما دلیل اصلی را نمی‌دانم با این وجود از تعویق بازی با صنعت نفت استقبال می‌کنم و سعی می‌کنم در مدتی که با بازی دوم فاصله داریم تفکرات خود را در پیکان پیاده کنیم. البته با توجه به زمان زیادی که از دست داده‌ایم کار سختی داریم.

سرمربی جدید پیکان  افزود: البته در سال‌های گذشته هم در شرایط سختی قرار گرفته‌ایم و زحمت زیادی کشیده‌ایم. پیکان مجموعه‌ای است که ساختار بسیار قوی در زمینه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارد و مدیریتی در آن حاکم است که از جنس فوتبال هستند و شرایط را درک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. مشکلی وجود ندارد، باید تلاش کنیم و سختی بکشیم تا کارمان را درست انجام بدهیم و روزهای خوبی داشته باشیم.

تارتار درباره راهبردهای خود در پیکان گفت: در سال‌های گذشته هم برای نتایجی که به دست آوردیم، خیلی هزینه نکردیم و سعی کردیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم. هر چند کارمان را در پیکان دیر شروع کردیم اما تا زمانی که پنجره نقل و انتقالات باز است، باید نفرات را جذب کرده و خلا را پر کنیم. امیدوارم بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم. برای بازیکنانی که از مجموعه پیکان جدا شدند، آرزوی موفقیت دارم زیرا آنها هم به فکر آینده خودشان هستند. می‌خواهیم تفکر سال گذشته را از ذهن بچه‌ها خارج کرده و سعی کنیم شرایط خوبی را مقابل پیکان قرار بدهیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان تهران درباره اینکه سال گذشته اعلام کرد از بی‌پولی تیم‌هایش خسته شده و می‌خواهد در تیمی مدعی سرمربیگری کند، گفت: من گفتم از بی امکاناتی و آوارگی تیم‌هایم خسته شدم اما خدا را شکر می‌کنم پیکان شرایط خوبی دارد. اکنون هم نیازمند زمان هستیم و باید پله به پله رو به بالا حرکت کنیم. ان‌شاءالله شرایط مدعی شدن پیکان هم امسال و هم در سال‌های آینده فراهم شود و بتوانیم با کمک کمیته فنی، مدیریت و هیأت مدیره به اهداف خود برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز