محمدرضا گرایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حذف‌ من از تیم‌ ملی بستگی به تصمیم کادر فنی دارد/ برگزاری مسابقات لیگ با رعایت اصول بهداشتی کار درستی است

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۰۹:۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۳۲۰۸
حذف‌ من از تیم‌ ملی بستگی به تصمیم کادر فنی دارد/ برگزاری مسابقات لیگ با رعایت اصول بهداشتی کار درستی است
عضو تیم‌ملی کشتی فرنگی گفت: حذف‌ من از تیم‌ ملی بستگی به تصمیم کادر فنی دارد و برگزاری مسابقات لیگ با رعایت اصول بهداشتی کار درستی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا گرایی، عضو تیم‌ملی کشتی فرنگی، درباره آخرین وضعیت سلامتی‌اش پس از ابتلا به کرونا در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: هفته گذشته پس از پایان اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی تست کرونا دادیم که متاسفانه تست من مثبت شد‌. فعلا در خانه هستم و خودم را قرنطینه کردم، خوشبختانه روند درمانم تا به امروز خوب بود اما قرار است ظرف چند روز آینده سی‌تی‌اسکن ریه را انجام بدهم تا از وضعیت سلامتی ریه‌ها نیز مطلع شویم.

او با اشاره به برگزاری انتخابی تیم‌ملی گفت: روز گذشته انتخابی تیم‌ملی برگزار شد و نفرات منتخب انتخاب شدند.‌ جای من خالی بود و قطعا دوست داشتم در این انتخابی باشم چون ممکن است به علت همین غیبت مسابقات جهانی را هم از دست بدهم. اما این مسئله فقط یک احتمال است و باید دید پس از پشت سر گذاشتن کرونا و وضعیت تیم‌ ملی کادر فنی تیم درخصوص حذف من چه تصمیمی را خواهند گرفت.

گرایی درباره احتمال لغو مسابقات جهانی بیان کرد: تا به امروز هنوز خبر قطعی برگزاری مسابقات از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام نشده است ولی با این حال و با توجه به شیوع موج سوم کرونا و انصراف تعدادی از کشورهای مطرح، احتمال می‌دهم مجددا مسابقات لغو شود‌ اما ایران همیشه در این رویدادها حضور داشته و اگر برگزار شود به نظرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوب است که شرکت کنیم.

دارنده مدال طلای جهانی در پایان در مورد سطح کیفی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر گفت: دور رفت مسابقات لیگ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و چون کشتی‌گیران مدت طولانی را از فضای مسابقه دور بودند با انگیزه‌تر از همیشه بودند. از تاریخ جدید دور برگشت اطلاع دقیقی ندارم فقط در جریانم که اگر مسابقات جهانی برگزار شود دور برگشت پس از پایان این مسابقات خواهد بود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز