محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس امتیازی دارد که رقبایش ندارند/ تکرار قهرمانی در لیگ برای تیم گل‌محمدی دور از دسترس نیست

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۰۶:۴۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۳۲۴۲
پرسپولیس امتیازی دارد که رقبایش ندارند/ تکرار قهرمانی در لیگ برای تیم گل‌محمدی دور از دسترس نیست
بازیکن اسبق پرسپولیس بر این باور است پرسپولیس توان و پتاسیل تکرار قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

محمد برزگر، مدافع اسبق پرسپولیس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در آستانه آغاز فصل گفت: اولین بازی برای همه تیم‌ها در لیگ خیلی مهم است و به نظرم بازی سختی در انتظار پرسپولیس است اما با تفکرات یحیی گل‌محمدی مطمئن هستم پرسپولیس می‌تواند بازی را با موفقیت به پایان رسانده و با پیروزی خوبی لیگ را آغاز کند.

چپ پای سابق سرخ‌ها در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس در این دیدار در مقایسه با بازی‌های فصل قبلی‌اش چند بازیکن غایب دارد اما نفرات جدید خوبی را به خدمت گرفته که در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نشان دادند می‌توانند جایگزین‌های خوب و مطمئنی برای ستاره‌های جدا شده باشند. من اطمینان دارم پرسپولیس در این فصل مشکلی بابت خلا نفرات جدا شده‌اش ندارد و می تواند نتایج خوبی را برای این فصل رقم بزند.

برزگر با اشاره به آمادگی خوب پرسپولیس برای شروع لیگ برتر گفت: تیم تازه از لیگ آسیا و بازی‌های آن فارغ شده و این بازی‌ها کمک زیادی کرد تا نفرات جدید با مهره‌های قدیم به هماهنگی لازم برسند. پرسپولیس در مقایسه با سایر حریفانش از این امتیاز ویژه برخوردار است که می‌تواند در مسیر آغاز فصل کمک زیادی برای تیم گل‌محمدی باشد.

او در خصوص مثبت اعلام شدن تست نعمتی و غیبت او در بازی برابر سایپا تصریح کرد: نعمتی مهره ارزنده و با کیفیتی است اما پرسپولیس نفرات جایگزین خوبی دارد و خط دفاع پرسپولیس می‌تواند در بازی اول نمایش خوبی مثل بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را ارائه دهد.

برزگر در پایان درخصوص این که پرسپولیس می‌تواند در فصل جدید لیگ برتر هم قهرمان شود، اظهار داشت: به اعتقاد من پرسپولیس توان و پتاسیل لازم برای این کار را دارد. البته رقبای سرسختی را در این مسیر دارد اما با توجه به توان بالای بچه‌ها و درایت کادر فنی کارش سخت است کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برای تیم گل‌محمدی دور از دسترس نیست. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز