به میزبانی تهران؛

آغاز هفته نخست لیگ متمرکز مردان با نبرد سخت سیرجان و یزد

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۹:۲۹:۵۸
کد خبر: ۱۰۸۴۲۹۰
آغاز هفته نخست لیگ متمرکز مردان با نبرد سخت سیرجان و یزد
هفته نخست لیگ متمرکز والیبال مردان کشور، از امروز به میزبانی تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی ادامه لیگ برتر، مقرر شد دیدارهای باقی مانده دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار شود.

دور رفت لیگ برتر مردان، بعد از برگزاری هفته هفتم در تاریخ ۱۶ مهرماه، به منظور قطع زنجیره شیوع کووید ۱۹ به تعطیلی رفت و حالا با گذشت ۳۲ روز از آخرین دیدار، هفته نخست لیگ برتر متمرکز والیبال مردان کشور با برگزاری ۱۸ مسابقه در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان‌ماه پیگیری خواهد شد.

امروز (یکشنبه) در اولین روز رقابت‌ها، ۶ بازی در ساعت‌های ۱۱، ۱۴ و ۱۷ در خانه والیبال تهران و سالن فدراسیون انجام می‌شود.

در حساس‌ترین بازی نخستین روز از هفته نخست لیگ متمرکز مردان، تیم صدرنشین فولاد سیرجان میزبان شهداب یزد خواهد بود.

شاگردان محمدرضا تندروان که هفته هفتم را با برد برابر آذرباتری ارومیه پشت سرگذاشته بودند، با ۶ برد، یک باخت، ۷ بازی و ۱۹ امتیاز، صدرنشین جدول رده‌‌بندی هستند و کار آسانی در مصاف با یزدی‌ها نخواهند داشت. چرا که شهداب یزد هم که هفته هفتم را با برد ۳ بر یک مقابل پیکان تمام کرده بود، حالا با ۵ برد، یک باخت، ۶ بازی و ۱۴ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده‌ و برای ارتقای جایگاه خود، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

فولاد مبارکه سپاهان تیم دوم جدول، این هفته کار سختی مقابل آذرباتری ارومیه ندارد. آذرباتری علاوه بر این‌ که بدون برد و امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قراردارد، با محرومیت هم مواجه است. چراکه کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، پیش‌تر سرپرست (سالار پاسبانی)، سرمربی (ساسان خداپرست)، مربی بدنساز (توحید اصغری) و دو بازیکن این تیم (جاوید اسمعیل‌زاده و مهدی رضایی) را به دلیل حواشی پیش آمده، از حضور در مسابقات محروم کرده بود.

خداپرست در حالی به یک جلسه محرومیت و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود که در بازی هفته هفتم دور رفت، محرومیت یک جلسه‌ای خود را پشت سرگذاشت اما با رای کمیته انضباطی، سایر نفرات ذکر شده همچنان محروم هستند.

دیگر دیدار جذاب هفته نخست لیگ متمرکز، بین سایپا تهران و شهرداری قزوین برگزار خواهد شد. جایی که شاگردان مصطفی کارخانه که در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند، برای صعود به جایگاه بالاتر، به برد مقابل شهرداری قزوین نیاز دارند.

گفتنی است دیدار این دو تیم در شرایطی برگزار خواهد شد که تیم پیاچنزا ایتالیا خواستار به خدمت گرفتن سید محمد موسوی ستاره ملی‌‌پوش سایپا شده بود و حال باید منتظر ماند و دید این بازیکن فردا برای نارنجی‌پوشان به میدان خواهد رفت یا نه.

طبق برنامه، تیم‌های پیکان تهران و شهرداری ورامین در این هفته استراحت خواهند داشت.

برنامه کامل اولین روز هفته نخست لیگ برتر متمرکز به قرار زیر است:

ساعت ۱۱، سالن فدراسیون والیبال

فولاد سیرجان – شهداب یزد

ساعت ۱۱، خانه والیبال

لبنیات هراز آمل – راه‌یاب ملل کردستان

ساعت ۱۴، سالن فدراسیون والیبال

فولاد مبارکه سپاهان – آذرباتری ارومیه

ساعت ۱۴، خانه والیبال

شهرداری گنبد – خاتم اردکان

ساعت ۱۷، سالن فدراسیون والیبال

سایپا تهران – شهرداری قزوین

ساعت ۱۷، خانه والیبال

شهرداری ارومیه – هورسان رامسر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز