حمیدرضا علی‌عسگری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سیامک نظرم را عوض کرد/ آماده می‌شوم که به لیگ برتر بازگردم

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۵:۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۴۷۰۵
سیامک نظرم را عوض کرد/ آماده می‌شوم که به لیگ برتر بازگردم
مدافع اسبق تیم پرسپولیس اعلام کرد برای نیم فصل دوم خود را آماده می‌کند تا به لیگ برتر بازگردد.

حمیدرضا علی‌عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط فعلی‌اش اظهار داشت: فصل قبل را در تیم بادران در لیگ دسته اول سپری کردم و حالا برنامه ام این است که به لیگ برتر بازگردم. برنامه بدنسازی ویژه‌ ای را در نظر گرفته‌ ام و می خواهم تا نیم فصل دوم خودم را برای بازگشت به لیگ برتر آماده کنم.

او درخصوص وضعیت پرسپولیس گفت: نتایج پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گویای شرایط خوب این تیم است. پرسپولیس برابر حریفان قدر آسیایی اش نمایش خوبی را از خود ارائه داد و با قدرت و لیاقتی که داشت به فینال رسید. امیدوارم این روند در بازی فینال هم برای پرسپولیس تکرار شود و این تیم بتواند با پیروزی در فینال، در آسیا هم قهرمان شود.

مدافع اسبق پرسپولیس تاکید کرد: یکی از بزرگترین محسنات پرسپولیس برای این فصل این است که این تیم توانسته شالکه اصلی‌ اش را حفظ کند. البته این امکان وجود داشت یکی دو بازیکن اصلی و شاخص تیم که از این تیم جدا شدند، حفظ شود اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد. با این وجود به نظرم پرسپولیس با نفرات فعلی اش هم تیم خوبی را در اختیار دارد و می تواند با ادامه روند خوبی که در لیگ قهرمانان آسیا داشت، امسال هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر باشد.

او درخصوص تساوی پرسپولیس در بازی اول برابر سایپا گفت: بازی اول نمی‌ تواند ملاک خوبی برای مشخص شدن توانایی و پتاسیل هیچ تیمی باشد و این موضوع در خصوص پرسپولیس نیز صدق می کند. به اعتقاد من باید چند بازی بگذرد تا عیار کار پرسپولیس در این فصل مشخص شود.

مدافع راست سال‌های نه چندان دور قرمزها درمورد شرایط این پست در تیم فعلی پرسپولیس تصریح کرد: به نظر من سیامک  نعمتی در این پست خوب کار کرد و توانست با درخشش خود به تیم ملی هم دعوت شود. پیش از این همین فکر می کردم کارآیی او در پست هافبک بیشتر از دفاع راست باشد اما با گذر زمان سیامک در دفاع راست خیلی خوب جا افتاد.

او افزود: او در این منطقه باید یک مقدار باید باهوش تر کار کند و هرچقدر تجربه اش در این پست بیشتر شود، کارآیی اش بیشتر از قبل خواهد شد. شرایط حضور در خط دفاعی پرسپولیس خیلی مهم است و اگر او روند رو به رشد خود را ادامه دهد این پتاسیل را دارد که بهترین دفاع راست ایران شود. 3/5

نظر شما