بهزاد پاکزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اگر خوابگاه داشتیم در شرایط کرونایی راحت بودیم/ تا سال آینده مسابقه‌ای در کار نیست

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۵:۲۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۸۶۹۳۶
اگر خوابگاه داشتیم در شرایط کرونایی راحت بودیم/ تا سال آینده مسابقه‌ای در کار نیست
دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان کشور درباره آخرین شرایط این رشته توضیحاتی داد.

بهزاد پاکزاد، دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان، درخصوص اردو تیم ملی تیراندازی با کمان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: سومین مرحله اردو تیم ملی بعد از کرونا انجام شد. در مرحله اول تیم ریکرو در کیش و کامپوند در آبیک قزوین به تمرین پرداختند. مرحله دوم ریکرو در تبریز و کامپوند در آبیک قزوین اردو داشتند و در مرحله سوم اردوی هر دو تیم در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

او درمورد برنامه‌های فدراسیون در این مدت که ویروس کرونا وجود دارد، عنوان کرد: کرونا اصلا اجازه فعالیت‌های گروهی را به ما نداد اما این تهدید را تبدیل به فرصت کردیم و در بخش زیرساخت‌ها کار کردیم. در خوابگاه‌ها کمبود داشتیم و با اینکه روی این بخش کار کردیم هنوز هم کمبود داریم و این موضوع چالشی بزرگ محسوب می‌شود زیرا اگر خوابگاه‌های دلخواه را داشتیم در این مدت که کرونا بود می‌توانستیم اردو داشته باشیم اما چون خوابگاه شخصی نبود نتوانستیم این کار را انجام بدهیم. همچنین در این مدت در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشتیم. کمیته آموزش مسابقات کمک کردند بچه‌ها آمادگی‌شان را حفظ کنند و با هماهنگی روسای هیات‌های استانی ملی‌پوشان توانستند انفرادی در زمین‌هایی که هیات‌های هر استان در اختیارشان گذاشتند تمرین کنند.

پاکزاد در پایان درخصوص اینکه مهم‌ترین تورنمنت پیش‌رو تیراندازی با کمان چیست؟ افزود: تا سال آینده طبق برنامه فدراسیون جهانی مسابقه‌ای نداریم اما برای سال آینده کاپ آسیا را خواهیم داشت که بچه‌های ما برای این مسابقات آماده می‌شوند. همچنین سال آینده ما المپیک را هم داریم. 3

نظر شما