طبق اعلام کمیته مسابقات؛

برنامه هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان اعلام شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۰:۵۸:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۷۹۱۳
برنامه هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان اعلام شد
کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برنامه هفته دوم لیگ برتر متمرکز والیبال مردان کشور را اعلام کرد.

به گزارش برنا، بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی ادامه لیگ برتر، دیدارهای باقی مانده دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

هفته نخست لیگ برتر متمرکز مردان در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان‌ماه با برگزاری ۱۸ دیدار هفته‌های هشتم، نهم و دهم دور رفت مرحله مقدماتی این مسابقات پیگیری شد.

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برنامه هفته دوم لیگ برتر متمرکز والیبال مردان کشور را اعلام کرد که ۱۸ مسابقه دیگر در روزهای چهارشنبه، جمعه و یکشنبه پنجم، هفتم و نهم آذرماه برگزار خواهد شد.

این بازی‌ها نیز مربوط به دیدارهای هفته‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان کشور است که در ساعت‌های ۱۱، ۱۴ و ۱۷ در خانه والیبال تهران و سالن فدراسیون برگزار می‌شود.

بر اساس این برنامه، تیم‌های شهرداری گنبد و شهداب یزد در روز چهارشنبه پنجم آذر‌ماه، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و پیکان تهران در روز جمعه هفتم آذر‌ماه و تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در روز یکشنبه نهم آذر ماه استراحت خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز