پایان رافت در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس با همین بضاعت هم موفق می شود/ این تیم حالا فقط آرامش می‌خواهد و حمایت

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۱:۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۰۸۸۲۹۹
پرسپولیس با همین بضاعت هم موفق می شود/ این تیم حالا فقط آرامش می‌خواهد و حمایت
مهاجم اسبق پرسپولیس انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان بهترین مربی لیگ قهرمانان آسیا در نظرسنجی اخیر انتخاب درست و شایسته‌ای بود و او با شایستگی به این عنوان دست پیدا کرد.

پایان رافت، بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط سرخ‌پوشان اظهار داشت: کادر فنی پرسپولیس برای شروع لیگ و بازی مهم در فینال لیگ قهرمانان آسیا دغدغه‌های یژه ای دارد و باید برای تیم آرامش لازم ایجاد شود.

او در ادامه گفت: پس از اتنخاب مدیران جدید حالا از هواداران گرفته تا پیشکسوتان باید از تیم و باشگاه حمایت کنیم تا تیم با آرامش و تمرکز بتواند برنامه های فنی را به خوبی پیگیری کند و در نهایت بهترین نتایج ممکن را کسب کند.

این پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: مدیریت جدید باید به باشگاه کمک  کند تا بلاتکلیفی نجات پیدا کند. حدود یک ماه دیگر پرسپولیس مهمترین بازی سال‌های اخیرش را پیش روی دارد و در این شرایط نیازمند آرامش است و من امیدوارم این آرامش از سوی هواداران، مدیران و پیشکسوتان به تیم تزریق شود. 

او با اشاره بحث نقل و انتقالات و برخی حواشی ناشی از این موضوع خاطرنشان کرد: با این بضاعت حال حاضر پرسپولیس مشکلی برای حضور موفق در فصل پیش رو ندارد. من این موضوع را با تجربه ای که دارم، مطرح می کنم. در شرایط فعلی باشگاه هم از نظر مالی و هم از نظر لیستش محدودیت‌هایی دارد. به همین دلیل  تیم باید با توجه به بضاعت و داشته هایش با آرامش به دنبال موفقیت باشد. به اعتقاد من پرسپولیس در حال حاضر بهترین های ایران را در اختیار دارد. ما با همین نفرات توانستیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم. شاید اگر منابع مالی خوبی داشتیم و از نظر لیست می‌توانستیم بازیکن جدید جذب شود، این کار می توانست خوب باشد اما در شرایط فعلی نه. مهره‌های فعلی تیم ایده آل هستند و در تمام پست‌ها  نفرات خوبی داریم و برخی کمبودها مثل خلاء خلیل‌زاده را می‌توان با جابه جایی مهره ها حل کرد. به عنوان مثال استفاده سیامک نعمتی در پست دفاع راست تجربه خوبی بود. با توجه به این که بازیکنان پرسپولیس چندپسته هستند، کادر فنی می تواند به خوبی از این قابلیت بهره بگیرد. 

او تاکید کرد: در شرایط فعلی مهم ترین موضوع، ایجاد شرایط مناسب برای تمرکز روحی و روانی تیم است تا در لیگ برتر و فینال بهترین نتایج ممکن را کسب نماییم. در این شرایط  من نیازی به جذب بازیکن نمی بینم.

مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص خط حمله و شرایط مهاجمان تیم خاطرنشان کرد: پرسپولیس نفرات خوبی  را در خط حمله دارد. نفراتی مثل عبدی و امیری می توانند تا رفع مشکل عیسی آل کثیر خیال همه را بابت گلزنی راحت کنند، ضمن این که در این مدت می‌توان آرمان رمضانی  را نیز از نظر روحی و روانی به شرایط ایده آل برسانیم.

رافت در پایان در خصوص انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان بهترین مربی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا گفت: این انتخاب شایسته و به حق بود. یحیی در پرسپولیس نتایج خوبی گرفت و توانست این تیم را تا فینال آسیا پیش ببرد. به او تبریک می گویم و امیدوارم با قهرمانی تیم در آسیا، موفقیت هایش در پرسپولیس تکمیل شود. 3

نظر شما