مجتبی شیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تیم امید پرسپولیس به قهرمانی فکر می‌کند/ شکوری باعث رشد و پیشرفت باشگاه پرسپولیس می‎شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۵:۳۷:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۸۶۴۲
تیم امید پرسپولیس به قهرمانی فکر می‌کند/ شکوری باعث رشد و پیشرفت باشگاه پرسپولیس می‎شود
مربی تیم امید پرسپولیس می‌گوید: به تازگی به تیم امید پرسپولیس اضافه شده‌ام و تیم در شرایط مطلوبی قرار دارد. امید داریم با بازیکنان خوبی که جذب شده‌اند و همچنین تمرینات پی در پی و بازی‌های تدارکاتی به وضعیت مطلوب خود نزدیک‌تر شویم.

مجتبی شیری، مربی تیم امید پرسپولیس، در گفت‌وگو با با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با وضعیت کلی این تیم عنوان کرد: یک هفته است که به تیم پیوسته‌ام و با توجه به شناخت قبلی که از تیم امید پرسپولیس داشتم به این تیم ملحق شدم. اقدام به جذب بازیکنان خوبی کرده‌ایم و امیدوار هستیم شرایط با گذشت زمان مطلوب‌تر شود و با تمرینات مستمر و بازی‌های تدارکاتی به وضعیت مطلوب خود روز به روز نزدیک‌تر شویم.

شیری درخصوص اهداف تیمش گفت: هدف اصلی ما با توجه به اینکه در سال‌های قبل تیم امید پرسپولیس مقام مهمی را کسب نکرده، به دست آوردن قهرمانی است و امیدوار هستیم در کنار کسب قهرمانی بازیکنان با استعداد تیم امید را به تیم بزرگسال معرفی کنیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه عملکرد سرخ‌پوشان در هفته اول لیگ برتر یادآور شد: تیم پرسولیس در شرایط خاصی قرار دارد و امیدوار هستیم با توجه به شناخت کادر فنی و سرمربیگری یحیی گل‌محمدی، که نسبت به تیم دارند، اتفاقات مثبتی برای این پرسپولیس بیفتد. باید گفت چند بازی اول معیار کاملی برای مشخص کردن عیار یک تیم نیست و حتما پرسپولیس با توجه به بازی‌های آسیایی که انجام داده توانایی کسب قهرمانی را دارد.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: با بازیکنانی که به این تیم جذب شده‌اند هماهنگی لازم در ادامه لیگ برتر صورت خواهد گرفت و می‌توانند از این طریق سطح کیفیت عملکردی که از تیم پرسپولیس انتظار می‌رود را بالا ببرند تا در کسب قهرمانی بتوانند گام‌های محکم‌تری بردارند.

بازیکن اسبق سرخ‌پوشان درباره فرصت باقی‌مانده تا فینال لیگ قهرمانان آسیا و توانایی قهرمان شدن پرسپولیس توضیح داد: تیم پرسپولیس با بازی‌ها و سابقه درخشان پتانسیل قهرمانی را دارد و این فرصت یک ماه و نیمه سبب می‌شود با گذشت زمان شرایط تیم از لحاظ آمادگی جسمانی، روحی و روانی بهتر شود.

او درخصوص ابراهیم شکوری، بازیکن اسبق پرسپولیس و معاون اجرایی این باشگاه، بیان کرد: شکوری شخصیت فوتبالی و تحصیلکرده‌ای است و با سابقه کاری که دارد فوتبال و مسائل مهم مربوط به آن را خوب درک می‌کند. ایشان برای فوتبال و باشگاه پرسپولیس زمینه‌ساز اتفاقات خوب و مثبت هستند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز