بابک حاتمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

روی حرف آقا فراز حرف نمی‌زنم/ شاهین را به لیگ برتر باز می‌گردانیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۸:۲۵:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۸۸۴۷
روی حرف آقا فراز حرف نمی‌زنم/ شاهین را به لیگ برتر باز می‌گردانیم
مدافع اسبق تیم پرسپولیس درخصوص حضورش در تیم فوتبال شاهین توضیحاتی را ارائه کرد.

بابک حاتمی، بازیکن جدید تیم شاهین بوشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیوستنش به این تیم بوشهری گفت: دوست داشتم با شرایط خوبی امسال در لیگ برتر  بودم. در اوایل نقل و انتقالات هم چند پیشنهاد داشتم اما بودجه و شرایطش برایم خوب نبود و اصلی‌ترین دلیلی که تیم شاهین را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم حضور فراز کمالوند در این تیم بود.

او در ادامه افزود: در این مورد با هم صحبت کردیم و کمالوند از من خواست به شاهین بیایم و من هم روی حرف آقا فراز حرف نمی‌زنم و پیشنهاد ایشان را قبول کردم و امیدوارم بتوانم شرایط خوبی را در این تیم داشته باشم.

بازیکن فصل گذشته پارس جنوبی جم در ادامه درخصوص شرایط تیم شاهین بوشهر گفت: تیم خوبی داریم. این تیم بازیکن خوب و باتجربه  را در کنار نیروی‌های جوان داریم و حضور کمالوند نقطه قوت برای موفقیت تیم محسوب می‌شود. به هرحال باید به این موضوع هم اشاره کنم که بوشهر شهری خوب با مردمانی مهمان نواز و و فوتبال دوست است و امیدوارم با این شرایط بتوانیم تیم را به لیگ برتر بازگردانیم و دل این مردم خوب را شاد کنیم.

حاتمی تاکید کرد: کارمان در مسیر بازگرداندن تیم به لیگ برتر سخت است اما این توان و پتاسیل را داریم که شاهین را به لیگ برتر بازگردانیم.

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: لیگ یک امسال با حضور مربیان جوان و باتجربه‌ها جذابیت خاصی پیدا می‌کند. حضور مربیان سرشناس رقابت را جالب‌تر می‌کند و امیدوارم با رفع مشکلات و محدودیت‌های ناشی از کرونا لیگ پویایی را در دسته اول شاهد باشیم و ما هم بتوانیم شاهین را به لیگ برتر بازگردانیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز