حسن روشن:

نباید از این روزها خسته شویم/ امیدواریم مدیری چون ابطحی ماندگار باشد

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۹۲۱۸
نباید از این روزها خسته شویم/ امیدواریم مدیری چون ابطحی ماندگار باشد
پیشکسوت تیم استقلال از پیشکسوتان خواست تا اجازه ندهند شرایط کرونایی و وضعیت این روزها آن‌ها را دچار ملال و خستگی کند و با امید به روزهای خوش بعد از کرونا این ایام را سپری کنند.

به گزارش برنا، حسن روشن در گفت‌وگو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: متاسفانه روزهای خوبی را نمی‌گذرانیم. کرونا باعث شده تا تعدادی از هم‌قطاران گذشته خود را از دست بدهیم ولی با این وجود باید روحیه خود را حفظ کرده و این روزها را سپری کنیم.

او افزود: حفظ پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک، نداشتن تردد غیرضروری و ماندن در خانه می‌تواند به شکستن چرخه کرونا کمک کند. البته در کنار این‌ها باید در خانه و قرنطینه برنامه‌هایی برای جلوگیری از رخوت و کسالت داشت و نباید ورزش را فراموش کرد.

روشن با ابراز خوشحالی از تماس صندوق و پی جویی احوالش در این روزها ادامه داد: این تماس‌ها یادآور این است که ما فراموش نشده‌ایم. پیشکسوتان به احترام، توجه و با هم بودن نیاز دارند خوشبختانه صندوق در یک سال گذشته با برگزاری مراسم‌های تجلیل و جشن‌های تولد در این مهم، برنامه و سازماندهی خوبی داشته است.

روشن درمورد فعالیت‌ها و اقدامات صندوق حمایت گفت: خوشبختانه با آمدن دکتر ابطحی وضعیت صندوق خیلی بهتر شده و با جلسات متعدد تلاشش بر رسیدگی و ارائه خدمات بیشتر است.

او تاکید کرد: نگاه مثبت و دلسوزی دکتر ابطحی نسبت به ارتقای جایگاه پیشکسوتان مثال زدنی است. او فردی موثر است و من و بسیاری از پیشکسوتان خواستار و امیدواریم که مدیری چون دکتر ابطحی با تغییرات مرسوم در دولت و کابینه‌ها همچنان در صندوق بماند زیرا شناخت خوبی نسبت به مسائل پیشکسوتان دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز