جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس، صنعت‌ نفت را شکست می‌دهد/ یک بازی ملاک خوبی برای سنجش عبدی نیست

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۶:۵۳:۵۸
کد خبر: ۱۰۸۹۴۷۹
پرسپولیس، صنعت‌ نفت را شکست می‌دهد/ یک بازی ملاک خوبی برای سنجش عبدی نیست
مربی سابق مهدی عبدی اعلام کرد این مهاجم سرخ‌ها پتاسیل بالایی دارد و می‌تواند تبدیل به بهترین مهاجم ایران شود.

جمشید شاه‌محمدی، مهاجم اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط حال‌ حاضر قرمزها اظهار داشت: پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و با بضاعت فعلی‌اش می‌تواند در لیگ شرایط خوبی را رقم بزند.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص وضعیت مهاجمان تیم در این فصل تصریح کرد: پرسپولیس مهاجمان خوبی دارد که از هوش بالایی برخوردار هستند. با تمرین و دقت بیشتر می‌توان به موفقیت آنها در این فصل در خط حمله تیم امیدوار بود.

مربی سابق مهدی عبدی درمورد وضعیت این مهاجم سرخ‌ها گفت: عبدی در تیم بادران بازیکن من بوده و من به خصوصیات فنی او واقف هستم. او مهاجم خوبی است و در حال حاضر انگیزه زیادی برای درخشش در پرسپولیس دارد، اگر او تمرکزش را بیشتر معطوف کند و در طول بازی‌ها بیش از قبل دوندگی داشته باشد، می‌تواند گل‌های زیادی را برای پرسپولیس به ثمر برساند و در آینده‌ای نه چندان دور تبدیل به بهترین مهاجم ایران شود.

شاه‌محمدی در پایان درخصوص بازی پرسپولیس برابر صنعت‌ نفت آبادان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در برابر سایپا بدشانسی آورد که چند توپش به تیر دروازه خورد. اگر مهاجمان برابر صنعت‌ نفت دقت‌شان را بالاتر ببرند و تمرکز بیشتری داشته باشند، پیروزی برابر تیم آبادانی در استادیوم آزادی برای پرسپولیس دور از دسترس نیست. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز