اتفاقات مهم ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

لژیونر تیم ملی در پرسپولیس/ پوست موز زیر پای کی‌روش/ سعودی‌ها بازهم شکست خوردند!

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۹۶۴۷
لژیونر تیم ملی در پرسپولیس/ پوست موز زیر پای کی‌روش/ سعودی‌ها بازهم شکست خوردند!
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: تیم ملی ایران

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف بوسنی و هرزگوین رفت و توانست میزبان خود را با نتیجه دو بر صفر شکست بدهد تا شاگردان دراگان اسکوچیچ حریف خود را ناکام بگذارند. کاوه رضایی و مهدی قایدی موفق شدند دروازه حریف را باز کنند.

IMG_20201112_223518_306

سرمربی هفته: دراگان اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال توانست دومین برد خود را در دومین بازی تدارکاتی به دست بیاورد تا جانشین مارک ویلموتس کم‌کم شناخت بیشتری از نفرات خود کسب کند. دراگان تلاش می‌کند صعود به جام جهانی را به روزمه خود اضافه کند و برای رسیدن به این مهم نیاز بیشتری است که تیم ملی را در دیدارهای دوستانه بیشتری محک بزند.

87

دروازه‌بان هفته: امیر عابدزاده

امیر عابدزاده، سنگربان تیم فوتبال ماریتیموی پرتغال در بازی دوستانه تیم ملی ایران مقابل بوسنی درون دروازه قرار گرفت و موفق شد مقابل حریف اروپایی خود کلین‌شیت کند. نیمکت‌نشینی‌های علیرضا بیرانوند در لیگ بلژیک سبب شده تا این فرصت به عابدزاده برسد و او امیدوار است همانند پدرش روزهای ماندگاری را در عرصه ملی رقم بزند.

30

ستاره هفته: طالب ریکانی

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر میزبان پیکان تهران بود و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا سه امتیاز شیرین خانگی را به ارمغان آورد. در این رقابت طالب ریکانی، بازیکن خط میانی صنعت نفت موفق شد دو بار دروازه خودروسازان را باز کند تا سهم زیادی در پیروزی تیمش داشته باشد.

504

ناکام هفته: کارلوس کی‌روش

تیم ملی فوتبال کلمبیا در دو بازی اخیر تیمش مقابل اروگوئه و اکوادور به ترتیب با نتایج 3 بر صفر و 6 بر یک تن به شکست داد تا کارلوس کی‌روش، سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان هفته سیاهی را پشت‌سر بگذارد. کلمبیا در مرحله انتخابی جام جهانی قطر شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و بعید نیست دچار تغییراتی روی نیمکت خود شود.

Queiroz2

انتقال هفته: مهدی مهدی‌خانی

مهدی مهدی‌خانی، مهاجم تیم فوتبال واراژدین کرواسی با امضای قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست تا قرمزپوشان پایتخت را در لیگ بیستم و سایر مسابقات همراهی کند. هواداران به درخشش این بازیکن که در پدیده مشهد هم شاگرد یحیی گل‌محمدی بوده، امیدوار هستند تا خلا عیسی آل‌کثیر برای مدتی احساس نشود. این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های ملی جوانان و امید را هم دارد.

IMG_20201117_203824_386

تکرار هفته: النصر عربستان

با وجود اصرار و پافشاری مدیران حقوقی باشگاه النصر عربستان برای ادامه دادن به شکایات خود علیه پرسپولیس، رأی نهایی به سود پرسپولیس صادر شد و این تیم به صورت قطعی در فینال روز 29 آذرماه مقابل قهرمان شرق آسیا به میدان می‌رود. این موفقیت بزرگ با پیگیری مجدانه مدیریت باشگاه در سکوت و آرامش صورت پذیرفت و بار دیگر بر صحت، سلامت کاری و حرفه‌ای باشگاه مهر تایید زد.

500

پیشنهاد هفته: لیگ برتر فوتبال

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال عصر روز جمعه دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم می‌روند و تقابل شاگردان جواد نکونام و محمود فکری قطعا تماشایی خواهد شد. روز شنبه هم دو تیم پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

33

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز