عقیل کعبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مقابل استقلال خوب نبودیم / دربی برای هواداران کرمان سنگین است

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۵:۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۰۱۴۷
مقابل استقلال خوب نبودیم / دربی برای هواداران کرمان سنگین است
بازیکن مس رفسنجان می‌گوید باخت مقابل استقلال را فراموش کردند و به فکر دربی کرمان هستند.

عقیل کعبی، بازیکن تیم مس رفسنجان، خصوص اینکه برای دیدار با گل‌گهر سیرجان، آماده هستند یا خیر به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خدا را شکر آماده هستیم. بعد از بازی با استقلال ریکاوری روحی داشتیم و ذهنیت‌مان را نسبت به آن بازی پاک کردیم. دربی کرمان را پیش‌رو داریم و حسابی قبل از آن نکاتی که سرمربی گوشزد کرده را تمرین می‌کنیم تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

او در خصوص حساسیت‌های دربی کرمان ادامه داد: این بازی برای مردم کرمان حساس است و قطعا هواداران ما دوست دارند تیم شهر خودشان برنده باشد. ما برای برد این دیدار می‌جنگیم به خصوص اینکه بازی خانگی است. 

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا بدشانسی آوردند در بازی اول لیگ به استقلال خوردند یا خیر؟ گفت: بازی اول را نباید ملاک قرارداد، ۱۱ بازیکن مس عوض شدند و نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی برسیم، مقابل استقلال واقعا بد بازی کردیم، می‌توانستیم حداقل امتیاز را بگیریم اما متاسفانه نشد باید به بازی‌های آینده فکر کنیم.

کعبی در پایان در خصوص اینکه به عنوان یک فوتبالیست چه توصیه‌ای به مردم برای ایام کرونایی دارد؟ افزود: باید به بعضی مردم حق داد چون سرکار می‌روند، آدم‌هایی هستند که از لحاظ مالی نیاز دارند و مجبور هستند که کار کنند. آن‌هایی که می دانند نیاز نیست باید در خانه بمانند زیرا می‌بینید که روز به روز شرایط بد‌تر می‌شود، امیدوارم کرونا برود تا مردم به روزهای خوبشان برگردند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز