رحمان رضایی در نشست خبری:

بودجه جذب بازیکن جدید را نداریم/ منطقی و با برنامه بازی می کنیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۰۳۱۶
بودجه جذب بازیکن جدید را نداریم/ منطقی و با برنامه بازی می کنیم
سرمربی ذوب‌آهن گفت: باشگاه اعلام کرده بودجه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم و ما منتظر می‌مانیم تا باشگاه مقدمات خرید بازیکن در دو پست را فراهم کند.

به گزارش برنا؛  رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار تذوب‌آهن اصفهان مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: ابتدا روز اصفهان را به همه مردم این شهر تبریک می‌گویم. هفته دوم لیگ برتر را به نام مرحوم محمود یاوری نامگذاری کردند و یاد و خاطره او را زنده نگه می داریم و ان‌شاءالله بتوانیم از رهروان این مربیان بزرگ باشیم.

او درباره شرایط این بازی و بازیکنان غایب تیم ذوب‌آهن گفت: تیم ما یک بازیکن محروم دارد، خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم، اما یکی دو بازیکن جوان ما درگیر بیماری کرونا شده‌اند. این بازی در زمین حریف است و فوق‌العاده سخت است؛ چرا که ماشین‌سازی یک تیم جوان خوب، دونده و جویای نام دارد. تیم ما هم تازه شکل گرفته و بازیکنان جدید زیادی دارد و هر طور که شده می‌خواهند خود را اثبات کنند. بازی فوق‌العاده سختی در پیش داریم، اما تمرینات منظمی داشتیم و از هر لحاظ آماده هستیم.

سرمربی ذوب‌آهن درخصوص اینکه پیش‌تر گفته بود این باشگاه به دنبال جذب یک مدافع و یک مهاجم است، اظهار کرد: بازیکنی در لیگ نمانده که بتوانیم جذب کنیم اما منتظر برخی بازیکنانی هستیم که آزاد هستند یا رضایتنامه خود را بگیرند. باشگاه اعلام کرده بودجه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم و ما منتظر می‌مانیم تا باشگاه مقدمات خرید بازیکن در دو پست را که بازیکن ذخیره‌ای نداریم، فراهم کند.

رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش به صورت تهاجمی مقابل ماشین‌سازی به میدان می‌رود، بیان کرد: به دنبال یک بازی منطقی هستیم تا هم از دروازه خود محافظت کنیم و هم نگاه‌مان به حمله باشد. صرفاً دست به کارهای تهاجمی نمی‌زنیم. می‌خواهیم بازی منطقی تاکتیکی و برنامه‌ریزی شده داشته باشیم و ان‌شاءالله بهترین نتیجه را بگیریم.

 

نظر شما