در ادامه بازی‌های هفته دوم لیگ برتر؛

دربی کرمانی‌ها در روز تقابل ماشین‌سازی برابر ذوب‌آهن!

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۳:۵۰:۴۹
کد خبر: ۱۰۹۰۳۸۵
دربی کرمانی‌ها در روز تقابل ماشین‌سازی برابر ذوب‌آهن!
پس از برگزاری 3 بازی از هفته دوم لیگ برتر در دوره بیستم، بازی های این هفته امروز هم با برگزاری دیدارهایی پی گیری می شود.

به گزارش برنا؛ در 2 دیدار از 3 بازی امروز لیگ بیستم از هفته دوم، شاهد برگزاری اولین دربی این فصل در کرمان خواهیم بود.

مس رفسنجان- گل گهرسیرجان

دربی داغ کرمانی ها تماشایی است

در یکی از بازی‌های امروز در رفسنجان شاگردان ربیعی در دیداری خانگی پذیرای  گل‌گهر سیرجان هستند تا بدین ترتیب اولین دربی لیگ بیستم در این دیدار برگزار شود.

رفسنجانی‌ها که در هفته اول برابر استقلال شکست خوردند در تلاش هستند اولین پیروزی و امتیاز را در این دیدار خانگی به دست بیاورند تا خاطره تلخ شکست در هفته اول را به دست فراموشی بسپارند. این در حالی است که در آن سوی میدان قلعه‌نویی با پیروزی شیرینی که در هفته اول برابر سپاهان به دست آورند در تلاش هستند روند خوب خود را در هفته‌های اول ادامه دهند و امتیازات کامل این دربی را به نام خود به ثبت برسانند.

ماشین‌سازی‌تبریز- ذوب‌آهن اصفهان

2 تیم دنبال 3 امتیاز!

در دیگر بازی این هفته از لیگ برتر شاگردان وحید بیاتلو در خانه از یاران رحمان رضایی پذیرایی می‌کنند. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که ماشین سازان در هفته اول با شکست خارج از خانه برابر شهرخودرو بدون امتیاز مانده‌اند و در تلاش هستند در خانه جبران مافات نمایند. حریف این هفته ماشین‌سازی، ذوبی‌آهنی است که هفته قبل در آستانه پیروزی برابر فولاد بود اما در دیداری پرحرف و حدیث که اصفهانی‌ها به داوری و تصمیمات آن معترض بودند، بازی با تساوی 2 بر  2 به پایان رسید تا شاگردان رحمان رضایی با یک امتیاز آن دیدار خانگی را ترک کنند. 2/5

نظر شما