با صدرنشینی نمایندگان رفسنجان و گرگان؛

مرحله نخست دور مقدماتی لیگ دسته یک پایان یافت

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۰۹۰۹۰۴
مرحله نخست دور مقدماتی لیگ دسته یک پایان یافت
مرحله نخست دور مقدماتی لیگ دسته یک مردان با صدرنشینی تیم‌های مس رفسنجان و پاس گرگان در دو گروه مقدماتی به پایان رسید.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور مقدماتی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۱۸ تیم در دو گروه از روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه به صورت متمرکز آغاز شد.

تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، اشتادسازه، تخت جمشید مرودشت و هوادار تهران در گروه الف این مسابقات با هم رقابت دارند.

در گروه ب نیز تیم‌های رعد پدافند قم، سامسونگ جویبار، عقاب ملل اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایرانشید چالوس، خوش سیمای آمل، مرحوم باقرزاده و اسپرت هوشیار تبریز به مصاف هم رفتند.

دیدارهای مرحله نخست دور رفت این گروه‌ها به میزبانی شهرهای مشهد در گروه الف و اردبیل در گروه ب انجام شد و تیم‌ها در روزهای ۲۴، ۲۵، ۲۷، ۲۸ و ۳۰ آبان‌ماه با هم بازی کردند.

در مجموع مرحله نخست دور رفت ۴۰ مسابقه برگزار شد که از نظر ست شماری آمار جالب ۱۶۰ ست مسابقه را نشان می دهد و میانگین ۴ ست برای هر مسابقه به دست میاید. در این مرحله برنده ۹ مسابقه در سه ست مشخص شد، ۲۲ دیدار در چهار ست برگزار شد و ۹ مسابقه پنج سته به پایان رسید.

رقابت در این دوره از مسابقات بسیار نزدیک به هم پیش رفت و به همین دلیل در مجموع ۴۰ دیدار این مرحله، ۶۲ کارت زرد و قرمز از سوی داوران به تیم‌ها، بازیکنان و برخی اعضای کادر فنی تیم‌های شرکت کننده نشان داده شد که میانگین ۱.۵ کارت در هر مسابقه است.

مسابقه دو تیم مس رفسنجان و هوادار تهران در آخرین روز مسابقات با سه کارت زرد و چهار کارت قرمز و دیدار دو تیم خوش سیما آمل و سامسونگ جویبار در روز شنبه ۲۴ آبان ماه با ۴ کارت زرد و ۲ کارت قرمز، پرکارت‌ترین مسابقات این مرحله بود.

جدول گروه الف لیگ دسته یک مردان در پایان مرحله نخست دور مقدماتی به شکل زیر است:

جدول گروه ب لیگ دسته یک در پایان مرحله نخست دور مقدماتی بدین قرار است:

نتایج کامل روز پایانی مرحله نخست دور مقدماتی لیگ دسته یک مردان نیز به قرار زیر است:

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز