رییس فدراسیون ژیمناستیک:

پویش کمک مومنانه عبور از مشکلات کرونا را آسان کرد

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۱۸۰۷
پویش کمک مومنانه عبور از مشکلات کرونا را آسان کرد
رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: پویش کمک مومنانه راهکاری از سوی مقام معظم رهبری بود که عبور از مشکلات کرونا را آسان کرد.

به گزارش برنا؛ 

  • مراسم پویش کمک‌های مومنانه فدراسیون ژیمناستیک امروز (یکشنبه) در خانه ژیمناستیک مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.
    در این مراسم مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، سردار قاسم قاسمی مشاور وزیر ورزش و مسئول امور ایثارگران وزارت ورزش، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک و حمید بنی تمیم مدیرکل دفتر ورزش همگانی وزارت ورزش حضور داشتند.
    اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک در این مراسم، اظهار داشت: ابتکار مقام معظم رهبری در راه اندازی پویش کمک مومنانه موجب شد تا برخی از سختی های ناشی از ویروس کرونا برای اقشار مختلف جامعه آسان شود.
    وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج داشت، افزود: بسیج که یادگار امام (ره) است اکنون به مردمی‌ترین نیروی مقاومت مردمی تبدیل شده است، نیرویی که در تمام صحنه‌ها حضور دارد.
    در ادامه این مراسم مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیچ ورزشکاران نیز گفت: جامعه ورزش همیشه در کنار مردم بوده و یک روز با کسب مدال خوشحالی را به مردم هدیه می کند و روز دیگر با پویش کمک مومنانه بخشی از مشکلات را حل خواهد کرد.
    وی تصریح کرد: بسیج یک نهاد مردمی است که به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی، تاسیس شد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری به راه خود ادامه داد و اکنون یک نیروی مقاومت مردمی است.
     
     

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز