تقابل‌های داغ در روزهای سرد و کرونایی پاییز؛

از آخرین روز خوش قلعه و نکو تا لحظه‌ شماری برای انتقام!

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۴۱:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۲۵۲۸
از آخرین روز خوش قلعه و نکو تا لحظه‌ شماری برای انتقام!
لیگ برتر فوتبال در سرمای این روزهای ایران و درگیری شدید با ویروس کرونا همچنان پی‌گیری می‌شود و این رقابت‌ها از امروز وارد هفته سوم خود می‌شود.

به گزارش برنا؛ رقابت‌های لیگ برتری‌ها در هفته سوم در شرایطی دنبال می‌شود که در این هفته تقابل‌های جالبی را در بازی‌های رو در رو شاهد خواهیم بود.

گل‌گهر سیرجان - فولاد خوزستان

قلعه‌نویی- نکونام؛ به یاد آخرین روز مشترک!

بدون شک یکی از اصلی‌ترین تقابل‌های جذاب در هفته سوم، رویارویی امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام در دیدار گل‌گهر برابر فولاد است، 2 سرمربی که سال‌های نه چندان دور در کسوت مربی و شاگرد در استقلال در کنار هم بودند حالا در قامت سرمربیان لیگ برتری روبروی هم قرار می‌گیرند. جالب است در لیگ دوازدهم که استقلال قهرمان لیگ برتر شد این 2 نفر در جمع آبی‌پوشان در کنار هم بودند.

استقلال تهران- ماشین‌سازی‌تبریز

انتقام، انتقام، انتقام!      

در دیدار این هفته آبی‌پوشان تهرانی، شاگردان محمود فکری حریفی را روبروی خود می‌بینند که خاطره خوشی از آن در فصل قبل ندارند. در لیگ نوزدهم ماشین‌سازی در 2 دیدار رفت و برگشت موفق شد استقلال را شکست دهد تا بدین ترتیب استقلالی‌ها برای جبران شکست‌های فصل قبل و جبران باخت اخیر برابر فولاد، مقابل ماشین‌سازی انگیزه‌های فراوانی را داشته باشند.

سایپا تهران- نساجی مازندران

جالب مثل رویارویی کاپیتان با سایپا!

بدون شک نقطه عطف این دیدار رویارویی کاپیتان قدیمی سایپا در نساجی برابر نارنجی‌پوشان است. روزبه شاه‌ علی‌دوست کاپیتان با سابقه سایپا در حالی در نقل و انتقالات از این تیم جدا شد و به نساجی پیوست که این انتقال برای خیلی‌ها سوال برانگیز بود اما این اتفاق رخ داد تا کاپیتان سایپا پس از سال‌های زیاد و متوالی حضور در این تیم، به شکل عجیبی جدا شده و به نساجی برود. در دیدار این هفته سایپا و نساجی، شاه‌ علی‌دوست پس از سال‌ها حضور در جمع نارنجی‌پوشان حالا باید روبروی این تیم قرار بگیرد.

آلومینیوم اراک- مس رفسنجان  

تقابل لیگ یکی‌ها این بار در لیگ برتر!

تیم‌هایی که در فصل گذشته در چنین روزهایی در لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران روبروی هم قرار گرفته بودند، در سومین بازی خود در لیگ برتر در فصل جاری مقابل هم می‌ایستند تا بدین ترتیب بتوان تقابل این هفته آلومینیوم اراک و مس رفسنجان را تقابل دسته اولی‌های پارسال در لیگ برتر امسال نامید.

ذوب‌آهن اصفهان- پیکان تهران

سرمربیان پرسپولیسی روبروی هم!

در دیدار این هفته ذوب‌آهن برابر پیکان، این تیم‌ها در حالی برابر هم به میدان می‌روند که جدال سرمربیان این تیم‌ها می‌تواند جالب‌توجه باشد. تقابل رحمان رضایی و مهدی تارتار که سرمربیان پرسپولیسی لیگ برتر محسوب می‌شود را می‌توان تقابل جالب در این دیدار دانست.

تراکتور تبریز- سپاهان اصفهان

کاپیتان به تیم سابقش رسید

در سال‌های اخیر دیدارهای تراکتور و سپاهان، همواره یکی از جالب‌ترین دیدارهای فصل بوده و معمولا هم بازی‌های جذابی از کار در آمده است. طبق قرعه، در هفته سوم لیگ برتر این تیم‌ها در این فصل خیلی زود باید به مصاف هم بروند. در این دیدار تقابل مهدی کیانی مرد باتجربه در جمع سپاهانی‌ها برابر تیمی که سال‌های نه چندان دور بازوبند را تراکتور را برعهده داشت، جذاب است. در سوی مقابل احسان حاج‌صفی هم باید با تیمی که در آن به فوتبال معرفی شد و به تیم ملی رسید روبرو شود. 3

نظر شما