فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تراکتور- سپاهان می‌تواند زیباترین بازی فصل باشد/ ای‌کاش این مسابقه از شبکه سراسری پخش می‌شد!

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۳:۵۹
کد خبر: ۱۰۹۳۷۱۴
تراکتور- سپاهان می‌تواند زیباترین بازی فصل باشد/ ای‌کاش این مسابقه از شبکه سراسری پخش می‌شد!
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ای‌کاش برنامه‌ای ریخته می‌شد که بازی حساس این هفته تراکتور و سپاهان از طریق شبکه سراسری پخش می‌شد.

فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به دیدار این هفته تراکتور برابر سپاهان گفت: دوست داشتم این دیدار چند هفته دیرتر برگزار می‌شد و قرعه بازی این 2 تیم به گونه‌ای بود که این تیم‌ها در زمان دیگری روبروی هم به میدان می‌رفتند. در اولیل هر فصل تیم‌ها معمولا از شرایط آرمانی‌شان دور هستند و این موضوع شامل حال این تیم‌ها هم می‌شود و اگر بازی چند هفته دیرتر برگزار می‌شد، به طور حتم شرایط 2 تیم بهتر بود و طبیعتا بازی بهتری را می‌توانستیم از این تیم‌ها شاهد باشیم.

بازیکن سابق تراکتور و سپاهان تاکید کرد: سپاهان و تراکتور هر 2 از تیم‌های قدرتمند هستند و نام‌شان را می‌توان در کنار پرسپولیس و استقلال جزو قطب‌های فوتبال قرار داد. با توجه به نتایجی که این تیم‌ها در 2 بازی اول خود کسب کرده‌اند، می‌توان گفت این بازی و نتیجه آن برای هر 2 تیم مهم و حساس است. سپاهان این فصل را با محرم نویدکیا آغاز کرده و به همین دلیل دیدگاه‌های فنی این تیم تغییر کرده و این تغییرات هنوز در سپاهان جا نیفتاده است. پیروزی سپاهان در هفته قبل برابر آلومینیوم کمک زیادی به این تیم کرد تا شرایطش را پس از شکست در هفته اول بهبود دهد.

او ادامه داد: در آن سوی میدان هم تراکتور در 2 هفته اول لیگ برتر، 4 امتیاز از دست داده است. این تیم در خانه برابر نفت مسجدسلیمان کاری از پیش نبرد و در بازی بعد برابر نساجی در دقایق پایانی به تساوی رسید تا این نتایج زنگ هشدار را برای تراکتور به صدا در آورد. در مجموع باید بگویم هر 2 تیم به شدت به پیروزی در ایران دیدار نیاز دارند، به خصوص تراکتور که در خانه بازی می‌کند و به پیروزی در خانه‌اش نیاز مبرم دارد. در مجموع به اعتقاد من این بازی واقعا برای هر یک از این تیم‌ها حیثیتی است و باخت وزنه سنگینی را برای تیم بازنده ایجاد خواهد کرد. در مجموع امیدوارم در نهایت بتوانیم بازی زیبا و فنی و دور از ترسی را از 2 تیم شاهد باشیم چرا که مردم ما فوتبال جسورانه را دوست دارند.

طالبی با اشاره به عدم پخش بازی در شبکه‌های سراسری خاطرنشان کرد: در آمار هوادار و جذب تماشاگر، تیم‌های تراکتور و سپاهان در کنار پرسپولیس و استقلال هستند، به همین دلیل انتظار می‌رود این بازی را از شبکه سراسری پخش شود. این اقدام به خاطر احترام به تیم‌هایی که قهرمان می‌شوند و به فوتبال ما در کنار سرخابی‌ها ارزش می‌دهند باید انجام شود. این که چرا این تک بازی نباید از شبکه سراسری پخش شود برای من جای سوال دارد.

بازیکن سابق سپاهان و تراکتور درمورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این دیدار گفت: پیش‌بینی خیلی سخت است و باید بگویم شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توان این بازی را پیش‌بینی کرد. فکر می‌کنم با توجه به انگیزه و نیاز تیم‌ها و در نظر گرفتن تغییرات تفکری که روی نیمکت هدایت این 2 تیم اتفاق افتاده است، هر تیمی باهوش‌تر بازی کند، می‌تواند به هدفش برسد و امیدوارم دو تیم با ارائه بازی جسورانه زیباترین بازی هفته را از خود به نمایش بگذارند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز