خط و نشان رشید؛

نمره قبولی برای گلر استقلال در اولین نمایش/ وقتی مظاهری برد را قطعی کرد+ عکس

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۸:۱۳
کد خبر: ۱۰۹۳۸۲۱
دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال با واکنشی فوق‌العاده در دقایق پایانی بازی مانع از باز شدن دروازه تیمش در ثانیه‌های پایانی شد تا در نخستین حضورش در ترکیب استقلال نمره قبولی بگیرد.

به گزارش برنا؛ اگرچه سیدحسین حسینی را نمی توان روی گل های خورده استقلال در دیدار هفته گذشته مقابل فولاد به طور کامل مقصر دانست اما شاید این بهترین فرصت بود تا محمود فکری از خرید جذاب استقلال در فصل نقل و انتقالات رونمایی کند. با رفع مشکل قرارداد مظاهری او از دیدار مقابل فولاد می توانست درون دروازه آبی ها قرار بگیرد اما از آنجایی که استقلال بازی اول خود را برده و حسینی هم گلی دریافت نکرده بود دلیلی برای تغییر درون دروازه وجود نداشت اما شکست مقابل فولاد باعث شد رشید مظاهری در قامت دروازه‌بان اول در سومین دیدار استقلال در لیگ برتر به میدان برود. اتفاقی که باعث شد حسینی پس از 602 و55 بازی فیکس و متوالی برای استقلال، روی نیمکت بنشیند.

استقلال درحالی در فصل نقل و انتقالات تصمیم به خرید مظاهری گرفت که حسینی سالی ناامید کننده را درون قفس توری استقلال سر کرده بود. این دروازه بان جوان که با جدایی سیدمهدی رحمتی تبدیل به تنها گلر استقلال شده بود درحالی که هیچ رقیبی نداشت، نتوانست انتظارات را برآورده کند تا جایی که آبی پوشان در پایان لیگ از تیمی که در پایان فصل به لیگ دسته اول سقوط کرد هم بیشتر گل خورده بودند. همین موضوع کافی بود تا اولین خرید استقلال یک دروازه بان مطمئن مثل رشید مظاهری باشد. با این حال فکری در بازی اول به دلیل حل نشدن مشکل مظاهری با تراکتور و در هفته دوم به دلیل کلین شیت حسینی او را درون ترکیب اصلی قرار داد اما برای بازی با ماشین سازی قابل پیش بینی بود که مظاهری انتخاب سرمربی آبی ها باشد.

دروازه بان ملی پوش استقلال که دیروز برای اولین بار درون قفس توری آبی ها قرار گرفت، همانطور که انتظار می رفت عملکرد خوبی از خودش به جای گذاشت تا حسینی بیش از پیش احساس خطر کند. در دیدار روز گذشته آبی ها مقابل تیم تبریزی در دقیقه 93، ماشین سازی صاحب یک پرتاب اوت شد که بازیکنان این تیم با یک پرتاب بلند به محوطه جریمه استقلال، صاحب یک فرصت خوب شدند که مهدی رستمی مدافع پیش تاخته تبریزی ها با یک ضربه سر، توپ را به گوشه دروازه استقلال فرستاد ولی مظاهری با یک پرش زیبا و بلند، مانع از گل شدن این توپ شد.

WhatsApp Image 2020-11-26 at 03.34.52

دروازه بان ملی پوش استقلال با این سیو فوق العاده مانع از باز شدن دروازه تیمش در ثانیه های پایانی شد تا این بار باز هم خاطره تلخ گل خوردن در دقایق پایانی مقابل ماشین سازی برای آبی پوشان تکرار نشود و فکری و شاگردانش با دست پر از این بازی خانگی خارج شوند.

علاوه بر این سیو ارزشمند که استقلال را برنده بازی نگه داشت، مظاهری در نخستین حضورش در ترکیب استقلال عملکردی مطمئن داشت تا هم خودش کلین شیت کند هم اینکه استقلال را برنده بازی نگه دارد. او با اینکه برای اولین بار بود که با پیراهن استقلال در ورزشگاه آزادی به میدان می رفت اما خونسرد و با اعتماد به نفس نشان داد تا استقلالی ها بعد از یک سال سخت به داشتن گلری مطمئن درون دروازه امیدوار شوند.

با این تفاسیر و با توجه به عملکرد خوب مظاهری در بازی با ماشین سازی قطعا تا زمانی که اشتباه بزرگی از او سر نزند جایگاهش درون دروازه استقلال محکم خواهد بود و این اتفاقی است که به مذاق آن یکی گلر آبی ها که ید طولایی در اعتراض به نیمکت نشینی دارد، خوش نخواهد آمد.

قطعا در ادامه فصل رقابت مظاهری و حسینی در درون دروازه استقلال جذاب و دیدنی خواهد بود و باید منتظر ماند و دید در نهایت چه کسی مرد اول این قفس توری پرحاشیه خواهد بود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز