تنور داغ لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق؛

رقابت برای شناسایی حریف پرسپولیس ادامه دارد!

۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۵:۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۴۰۵۵
رقابت برای شناسایی حریف پرسپولیس ادامه دارد!
رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق که این روزها در قطر و به صورت متمرکز برگزار می شود، امروز وارد مراحل ویژه خود خواهد شد.

به گزارش برنا؛ در حالی که حریف پرسپولیس در فینال از بین تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها معرفی خواهد شد، به بررسی شرایط گروه‌های مختلف در این تورنمنت پرداختیم:

 گروه E

چینی ها شانس اول صعود

در گروه E این رقابت‌ها که با حضور تیم های بیجینگ گوان، اف سی سئول، ملبورن ویکتوری و چیانگرای تایلند پی گیری می  شود رقابت جالبی را شاهد هستیم.

در این گروه، نماینده چین فعلا صدر جدول را در اختیار دارد. بیجینگ گوان چین از 3 بازی قبلی خود 9 امتیاز کسب کرده تا به عنوان صدرنشین شانس اول برای صعود به مرحله بعد باشد. پس از این تیم اف سی سئول با 6 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده چینی‌ها محسوب می شود. این در حالی است که ملبورن ویکتوری با 3 امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داده تا بدین ترتیب چیانگرای چین بدون کسب امتیاز امید کمرنگی برای صعود به مرحله بعدی داشته باشد.

گروه F

رقابت تماشایی است

معادلات گروه بعدی لیگ قهرمانان در منطقه شرق آسیا درحالی رقم می‌خورد کره‌ای‌ها در این گروه گوی سبقت را از دیگر حریفان ربوده و در حال حاضر صدرنشین این گروه محسوب می‌شود. ولسان هیوندای در حالی با 7 امتیاز در صدر قرار دارد که نماینده چین را سایه به سایه خود می بیند. در رده دوم این گروه شانگهای شنهوا  6 امتیازی است تا رقیب جدی برای کره‌ای‌ها باشد. این در حالی است که در این گروه نباید از از ژاپنی‌ها به سادگی بگذریم، اف سی توکیو نماینده ژاپن در این رقابت‌ها با 4 امتیاز این شانس را دارد که با پیروزی در بازی های رو در رو برابر2 رقیب اصلی این گروه مسیر صعود خود را به مرحله بعد هموار کند. جالب است بدایند تیم پرث گلوری استرالیا با 3 شکست در بازی اول ناامیدترین تیم در این گروه محسوب می‌شود.

گروهG

گروه 3 امتیازی و شانس تیم ها برای صعود

لیگ قهرمانان آسیا در گروه G در حالی با 3 تیم آغاز شد که نماینده مالزی با توجه  مخالفت دولت این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد تا رقابت در این گروه با حضور تیم های ویسل کوبه، سوون سامسونگ و گوانگژو  استارت بخورد.

ویسل کوبه ژاپن در این گروه پس از برگزاری 2 بازی با 6 امتیاز در صدر ایستاده است. این درشرایطی است که سوون سامسونگ کره با یک امتیاز و تفاصل گل بهتر در مقایسه با گوانگژو چین در رده بعدی قرار دارد تا در این گروه هم از حالا نتوان با قاطعیت از تیم صعودکننده سخن گفت.

گروه  H

رقابت داغ و حساس

نوبتی هم باشد، نوبت بررسی تیم های حاضر در گروه H این پیکارها است؛ جایی که یوکوهامای ژاپن، شانگهای چین، چونبوک موتورز کره و اف سی سیندی استرالیا برای صعود به مرحله بعد رقابت ویژه ای با هم دارند. در این گروه ژاپنی‌ها با 3 پیروزی مقتدارانه در حالی به صدر تکیه زده اند که شانگهای چین نیز با 6 امتیاز امیدوار به لغزش حریف ژاپنی‌اش است. این در حالی است که این 2 تیم در حال حاضر 3 بازی را انجام داده‌اند. گفتنی است در رده بندی بعدی  چونبوک موتورز و اف سی سیدنی هر کدام با 4 بازی به ترتیب 4 و یک امتیازی هستند و جایگاه های دیگر جدول این گروه را به خود اختصاص داده اند.

 برنامه بازی‌های امروز:

ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق امروز با انجام 4 بازی پیگیری می‌شود که برنامه آن به شرح زیر است:

لیگ قهرمانان آسیا- گروه E

ملبورن ویکتوری-بیجینگ گوان

چیانگرای تایلند - اف سی سئولپیش بینی

لیگ قهرمانان آسیا- گروه F

اولسان هیوندای -پرث گلوری

شانگهای شنهوا- اف سی توکیو

انتهای پیام: 3

نظر شما