محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

جوانگرایی تاوان دارد/ حواس پرسپولیس به فینال است/ خلاء شجاع فعلا احساس نمی‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۳:۴۹:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۵۱۱۶
جوانگرایی تاوان دارد/ حواس پرسپولیس به فینال است/ خلاء شجاع فعلا احساس نمی‌شود
سرمربی جوان پارس جنوبی جم اظهار امیدواری کرد که تیمش با تکرار نمایش خوب در هفته اول، بتواند در هفته دوم هم در نتیجه‌گیری و ثبت پیروزی موفق عمل کند.

محمد نصرتی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیمش در آستانه دیدار برابر رایکا بابل اظهار داشت: خدا کمک کرد و توانستیم برابر آرمان‌گهر، که بازی سختی بود، پیروز شویم. در این دیدار چاشنی شانس هم به ما کمک کرد و پیروزی خوبی را در هفته اول کسب کردیم. این هفته هم با تیم رایکا بازی داریم که ان‌شاءالله بتوانیم برنده شویم و برد دیگری را به نام پارس جنوبی به ثبت برسانیم.

او در ادامه تاکید کرد: قدم به قدم برای رسیدن به هدف اصلی تلاش می‌کنیم. صعود به لیگ برتر که هدفی است که هر 18 تیم حاضر در لیگ دسته اول روی آن تمرکز کرده‌اند و ما هم مصمم هستیم به این هدف برسیم.

نصرتی درمورد شرایط مربیگری لیگ دسته اول گفت: به اعتقاد من مربیگری در لیگ برتر آسان‌تر از لیگ دسته اول است چراکه در لیگ برتر زیرساخت‌ها و امکانات فراهم‌تر است و این موضوع در لیگ یک کمتر وجود دارد. به عنوان مثل در سال‌های قبل تیم‌های لیگ برتر می‌توانستند 18 بازیکن بزرگسال داشته باشند که حالا این سهمیه به 20 بازیکن افزایش پیدا کرده و در چنین شرایطی اکثر بازیکنان ترجیح می‌دهند در لیگ برتر بازی کنند. در لیگ یک بیشتر جوانگرایی اتفاق می‌افتد و جوانگرایی هم تاوان‌هایی دارد.

مدافع اسبق سرخ‌ها با اشاره به شرایط پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کرد: این تیم تا به امروز 2 تساوی و یک پیروزی از 3 بازی اول خود کسب کرده است. به هرحال طبیعی است پرسپولیسی که 4 سال متوالی قهرمان شده کمی انگیزه‌اش نسبت به قبل کمتر شود و این تیم تا حدی اشباع شده باشد. البته فراموش نکنیم تغییرات زیاد و از دست دادن چند یار کلیدی هم در نتایج اخیر بی‌تاثیر نبوده ولی من اطمینان دارم تیم یحیی گل‌محمدی در ادامه روند بهتری را داشته باشد. نکته دیگری که شاید در نتایج اخیر پرسپولیس تاثیرگذار بوده، این موضوع است که این تیم بازی بزرگی مثل فینال لیگ قهرمانان را پیش‌روی خود می‌بیند و طبیعی است که تمرکز این تیم روی فینال کمی بیشتر از بازی‌های لیگ برتر باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد بازی این تیم برابر شهرخودرو در هفته چهارم لیگ برتر گفت: شهرخودرو فصل قبل موفق به کسب سهمیه شد و در لیگ قهرمانان به میدان رفت. در فصل جاری هم سیدمهدی رحمتی موفق شده تیم خوبی را بسازد و در آن سوی میدان گل‌محمدی هم برابر تیم سابقش به میدان می‌رود. بدین ترتیب من فکر می‌کنم این دیدار بازی جذابی از کار درآید.

 مدافع سال‌های گذشته سرخ‌پوشان درخصوص ساختار دفاعی این تیم افزود: ساختار دفاعی پرسپولیس خوب است. این تیم در 10 بازی اخیرش در لیگ و لیگ قهرمانان فقط 2 گل از روی نقطه پنالتی گل خورده و این نشان از قدرت ساختار تدافعی تیم دارد و در چنین شرایطی خلاء شجاع احساس نمی‌شود. به اعتقاد من با اضافه شدن محمد انصاری می‌توان گفت خط دفاعی پرسپولیس تکمیل خواهد شد. 3/5

نظر شما