هیجان های هفته چهارم لیگ برتر؛

از شام آخر علیمنصور در تبریز تا نبردهای تماشایی!

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۷:۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۵۱۱۹
از شام آخر علیمنصور در تبریز تا نبردهای تماشایی!
بازی‌های لیگ برتر رفته رفته وارد روزهای هیجان انگیزی می‌شود، روزهایی که تیم‌ها با شناخت بیشتر از حریفان و هماهنگ‌تر شدن‌شان بازی‌ها و رقابت‌های فشرده‌تری را از خود به نمایش می‌گذارند.

به گزارش برنا؛ در آستانه برگزاری بازی چهارم تیم ها در لیگ بیستم به بررسی اجمالی از اتفاقات و تقابل‌ های رودر روی تیم ها و چهره ها در هفته چهارم می اندازیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

پرسپولیس- شهرخودرو

دوئل‌هایی تماشایی

بدون شک یکی از حساس ترین بازی های این هفته جدال پرسپولیس در برابر شهرخودرو است، دیداری که یحیی گل محمدی باید برابر تیم و برخی از شاگردان سابق خود قرار بگیرد. این در حالی است که تقابل سیدمهدی رحمتی برابر پرسپولیس همیشه جالب توجه بوده و اگرچه سرمربی جوان شهرخودرو به خاطر اخراج در بازی قبل نمی‌تواند در این دیدار روی نیمکت بنشیند اما این موضوع نمی‌تواند مانعی برای این تقابل جذاب باشد.      

ماشین‌سازی‌تبریز- گل گهر سیرجان

جوان‌ترین مربی لیگ به باتجربه‌ترین مربی رسید!

جدال ماشین سازی برابر گل گهر سیرجان، تقابل جالبی است بین جوان ترین سرمربی حال حاضر لیگ برتر برابر یکی از باتجربه ترین مربیان حال حاضر فوتبال، جایی که وحید بیاتلوی جوان با ماشین سازی در تلاش است در شطرنجی تماشایی روبروی امیر قلعه نویی قرار بگیرد.

فولاد خوزستان- آلومینیوم اراک

جدال استقلالی‌های سابق!

در دیدار دیگر این هفته لیگ برتر فولادی‌ ها در دیداری خانگی برابر آلومینیوم به میدان می‌ روند تا این بازی تقابل استقلالی‌ های سابق باشد. حضور جواد نکونام در یک سوی میدان برابر رسول خطیبی در سوی دیگر این دیدار می تواند تقابل جالبی را بین این مربیان که هر کدام تفکرات خاص خود را دارند، جذاب و تماشایی باشد.

مس رفسنجان- تراکتور تبریز

شام آخر علیمنصور؟!

اگرچه علیرضا منصوریان در بازی قبلی خود در تبریز برف این شهر را هم دید اما شکست او برابر سپاهان در تبریز داستان ویژه‌ای را برای او رقم زده و به نظر می‌رسد بازی این تیم برابر مس رفسنجان برای علی منصور حکم مرگ و زندگی را داشته باشد تا بدین ترتیب سرنوشت او با تراکتوری‌ها با نتیجه این بازی گره خورده باشد!

نساجی مازندران- نفت‌ مسجدسلیمان

حسینی به تیم سابقش رسید!

شاید خیلی‌ها از این موضوع بی اطلاع باشند که سرمربی حال حاضر نفت مسجدسلیمان در این هفته از لیگ برتر باید برابر تیم سابقش در آن اولین تجربه مربیگری را داشته، به میدان برود. مجتبی حسینی که حالا می‌ توان از او به عنوان مربی باتجربه نام برد در حدود 10 سال پیش برای اولین بار به عنوان دستیار در نساجی حضور داشت و این حضور حدود یک سال ادامه پیدا کرد. با این تفاسیر حالا رویارویی حسینی و نساجی می‌ تواند جالب تر از قبل باشد!

پیکان- استقلال

خاطرات تلخ از لیگ نوزدهم!

استقلال این هفته با خاطره‌ای تلخ برابر پیکان به میدان می‌ رود. در فصل قبل پیکانی ها 4 امتیاز حساس را از استقلال گرفتند! آبی ها در بازی رفت فصل قبل برابر پیکان در ثانیه‌های پایانی پیروزی را با تساوی عوض کردند تا تیم استراماچونی در رسمی عجیب در وقت‌های تلف شده قافیه را به حریف خود ببازد. این در حالی بود که در بازی برگشت 2 تیم هم شاگردان فرهاد مجیدی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک-یک برابر پیکان نرسیدند تا حالا آبی ها برای پاک کردن آن خاطرات تلخ مصمم روبروی مهدی تارتار و شاگردانش قرار بگیرند.

سپاهان- سایپا   

ناجی سایپا، ستاره سابق سپاهان!

بدون شک می‌توان از محسن مسلمان به عنوان سوژه خاص دیدار سپاهان و سایپا نام برد. هافبک اسبق پرسپولیس که فصل پیش را در سپاهان سپری کرد، جزو یکی از اولین خروجی‌های تیم زردپوش دیار زاینده‌رود در پایان لیگ نوزدهم بود تا حالا مسلمان در ترکیب تیم جدیدش برابر سپاهان سوژه جالبی برای فوتبالی‌ ها باشد. محسن مسلمان که در بازی اخیر تیمش نساجی تعویض طلایی نارنجی‌ها بود و 5 دقیقه پس از حضورش در ترکیب سایپا گل 3 امتیازی را برای تیمش به ثمر رساند، حالا این شانس را دارد تا برای هفته چهارم مهره ثابت تیمش برابر تیم سابقش باشد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز