هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

تقابل‌های تماشایی برای پیروزی/ شمال و جنوب علیه هم

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۰:۴۳:۲۲
کد خبر: ۱۰۹۶۳۴۵
تقابل‌های تماشایی برای پیروزی/ شمال و جنوب علیه هم
پس از برگزاری دیدارهای روز اول هفته چهارم لیگ برتر، رقابت‌های این هفته امروز با برگزاری بازی‌های دیگری پیگیری می‌شود.

به گزارش برنا؛ در ادامه بازی‌های هفته چهارم، امروز شاهد برگزاری 3 دیدار دیگر هستیم، رقابت‌هایی که در سرمای این روزهای کشور گرمای خاصی را به تنور لیگ بیستم خواهد بخشید. با هم این 3 دیدار جذاب را مرور می‌کنیم:

نساجی مازندران-نفت مسجدسلیمان

شمال و جنوب علیه هم! 

شاگردان وحید فاضلی پس از شکست در بازی قبلی خود امیدوار هستند در این دیدار به نتیجه دلخواهی دست پیدا کنند. نساجی‌چی‌ها که هفته قبل برابر سایپا شکست خوردند، امروز برابر نفت مسجدسلیمان به میدان می‌روند. این در حالی است که حریف امروز نساجی از نتیجه‌ای که در هفته قبل کسب کردند، ناراضی نیستند. شاگردان حسینی در بازی اخیرشان در روزی که پرسپولیس پنالتی مهمی را از دست داد موفق به کسب یک امتیاز از بازی خانگی خود شدند و حالا راهی قائمشهر شده‌اند تا برابر نساجی قرار بگیرند.

تقابل امروز حسینی با تیمی که برای اولین‌بار در آن به عنوان دستیار مربیگری را تجربه کرد، می‌تواند جالب توجه باشد.

سپاهان-سایپا

جذاب و تماشایی! 

شاگردان محرم نویدکیا که با 24 ساعت تاخیر در هفته سوم به میدان رفتند، موفق شدند برابر تراکتور در تبریز پیروزی ارزشمندی را به دست آورده و پس از نتایج نه چندان خوبی که در 2 بازی اول کسب کردند، برد روحیه بخشی را به دست آورند تا شرایط‌شان را در جدول رده بندی بهبود بخشند.

در این شرایط، سپاهانی‌ها در هفته چهارم امروز از شاگردان ابراهیم صادقی پذیرایی می‌کنند. نارنجی‌پوشان سایپا در حالی برای بازی برابر سپاهان آماده می‌شوند که پس از 2 تساوی در شروع فصل، در بازی سوم خود موفق به ثبت پیروزی شدند و با تک گل محسن مسلمان توانستند برد ارزشمندی را به دست آورده و با روحیه راهی اصفهان شوند. جدا از انگیزه‌های 2 تیم در این بازی برای رسیدن به هدف‌شان، تقابل جالب بین محسن مسلمان مرد گلزن هفته قبل سایپا با تیم سابقش در اصفهان می‌تواند جالب توجه باشد.

صنعت‌نفت آبادان-ذوب‌آهن اصفهان

دوئل برای کسب پیروزی!

ذوبی‌ها پس از تساوی پر حرف و حدیث برابر پیکان در بازی پرحادثه‌شان در هفته سوم، امروز در آبادان مقابل صنعت‌نفت به میدان می‌روند. شاگردان رحمان رضایی که در هفته‌های قبل نتوانسته‌اند نتایج دلخواه خود را کسب کنند، امروز برای جبران مافات به میدان می‌روند و امیدوار هستند بتوانند در آبادان، یقه صنعت‌نفت را بگیرند. در آن سوی میدان آبادانی‌ها خیلی خوش‌شانس بودند که در هفته قبل در ثانیه‌های پایانی بازی برابر شهرخودرو با پنالتی دیرهنگامی که به‌دست آوردند از شکست گریخته و یک‌امتیاز باارزشی را خارج از خانه به دست آوردند و حالا در دیداری خانگی مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیرند. 3

نظر شما