پیکان صفر-استقلال صفر

توقف استقلال در شهرقدس/ قفل پیکان باز نشد

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۷:۰۷:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۶۸۸۶
توقف استقلال در شهرقدس/ قفل پیکان باز نشد
تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان به تساوی رسید.

به گزارش برنا؛ در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، پیکان و استقلال از ساعت 16:15 عصر امروز در ورزشگاه شهدای شهرقدس به میدان رفتند و بازی با تساوی بدون گل تمام شد تا امتیازات تقسیم شود. محمود فکری به علت محرومیت انضباطی این دیدار را از روی سکوهای ورزشگاه نظاره کرد و در غیاب او، صمد مرفاوی هدایت استقلال را برعهده داشت.

در دقیقه 20، آرش رضاوند بعد از خطا روی بازیکن حریف و دریافت کارت زرد، خواستار تعویض و خروج از زمین بازی به علت مصدومیت شد که داریوش شجاعیان به جای او وارد زمین مسابقه شد. در دقیقه 22 استقلال صاحب موقعیت نصف و نیمه در داخل جریمه پیکان شد که ضربه ارسلان مطهری به سمت دروازه با برخورد به خط دفاعی راهی به دروازه پیدا نکرد. دقایقی بعد نوبت به ضربه ایستگاهی وریا غفوری رسید که شوت او با اختلاف اندکی از بالای دروازه پیکان عبور کرد و دروازه‌بان پیکان را وادار به واکنش کرد.

در دقیقه 39، ارسال کرنر به روی دروازه استقلال با ضربه سر بازیکن پیکان همراه بود که در مسیر حرکت به سمت دروازه با تاثیرگذاری امیر روستایی راهی به دروازه نیافت و این موقعیت از دست رفت. پیکان دومین موقعیت خطرناک خود را هم در دقیقه 41 ایجاد کرد که ضربه پرقدرت پورامینی از مقابل محوطه جریمه با برخورد به بازیکنان استقلال به کرنر رفت و ثمری نداشت. این دیدار در نهایت در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

600

شاگردان محمود فکری که از روی سکو تیمش را هدایت می‌کرد در نیمه دوم یک سوم خط دفاعی پیکان را به خود اختصاص دادند و پشت محوطه جریمه پاس‌های عرضی زیادی به هم دادند تا شاید بتوانند از دفع چند لایه شاگردان تارتار عبور کنند. در دقیقه 60 یکی از ارسال‌های وریا غفوری از جناح راست را ارسلان مطهری با سر به سمت دروازه پیکان زد که دریس دروازه‌بان پیکان که روز خوبی را پشت‌سر گذاشت با واکنشی خوب اجازه نداد این توپ وارد دروازه‌اش شود. 

با ورود زمان بازی به دقیقه 80 استقلال فشار حملاتش را بیشتر کرد و تلاش شاگردان فکری برای رسیدن به سه امتیاز کامل بازی شدت بیشتری گرفت اما مهدی تارتار با چند تعویض سعی کرد تیمش را از زیر بار فشار حریف خارج کند. استقلال که این فرصت را داشت با پیروزی برابر پیکان به تیم امیر قلعه‌نویی در صدر جدول نزدیک شوند و در جایگاه دوم قرار بگیرند، با از دست دادن این دو امتیاز فقط یک امتیاز از این دیدار گرفت. پیکان هم با این تساوی 5 امتیازی شد.

ترکیب پیکان: 

محمد دریس، میلاد شیخی سلیمانی، نادر محمدی، محمد خدابنده‌لو (46-اسماعیل بابایی)، ابراهیم صالحی (90-آرش قادری)، حسین پورامینی، امیر روستایی (68-محمد ابراهیمی)، حجت حق‌وردی، سیدمحمد ستاری، مجید عبدی و رضا جبیره (72-فرزاد حاتمی).

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب استقلال:

محمدرشید مظاهری، وریا غفوری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، محمد نادری، هرویه میلیچ (88-محمد دانشگر)، مسعود ریگی (87-فرشید باقری)، سیداحمد موسوی (76-سبحان خاقانی)، آرش رضاوند (21-داریوش شجاعیان)، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

سرمربی: محمود فکری

نظر شما