فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تیم جوان ما برای اثبات خود به زمان نیاز دارد/ آینده درخشانی در انتظار پرسپولیس است

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۴:۴۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۶۹۰۴
تیم جوان ما برای اثبات خود به زمان نیاز دارد/ آینده درخشانی در انتظار پرسپولیس است
سرمربی تیم جوان ویستا توربین می‌گوید: هدف اولیه تیم ما صعود به لیگ یک است که امیدواریم با لطف خدا و کمک مدیران باشگاه به هدف سخت اما دست یافتنی خود برسیم.

فرشاد پیوس، مهاجم اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با وضعیت فعلی تیم ویستا توربین گفت: خوشبختانه شروع خوبی داشتیم و در هفته‌های گذشته به واسطه تمرینات مستمر از لحاظ آمادگی جسمانی در شرایط مساعدی قرار گرفتیم. بازی خوبی با تیم قدرتمند نساجی مازندران برگزار کردیم که سبب شد عیار تیم مشخص شود اما تیم جوان ما با حضور بازیکنان با تجربه برای اثبات خود به زمان زیادی نیاز دارد. به عقیده من شرایط لیگ 2 با سایر لیگ‌ها متفاوت و بسیار سخت است چون هدف تمامی 28 تیم کسب قهرمانی و صعود است.

پیوس درخصوص تعویق بازی‌های لیگ 1 و 2 و نیز لیگ برتر بیان کرد: اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و تمامی اعضای تیم‌ها نسبت به این موضوع واقف باشند همچنین در شرایط خوبی قرار بگیریم بهتر است که مسابقات برگزار شود.

سرمربی اسبق چوکای تالش که این تیم را به لیگ یک رساند درباره هدف اصلی تیمش یادآور شد: هدف اولیه تیم ویستا توربین صعود به لیگ یک است که امیدواریم با لطف خدا و کمک مدیران باشگاه به هدف سخت اما دست یافتنی خود برسیم اما برای جام حذفی نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده و شرکت خواهیم کرد. سعی می‌کنیم بازی‌های تدارکاتی را برای تقویت تیم در نظر بگیریم تا مسابقات بعدی شرایط بهتری داشته باشیم.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درخصوص عملکرد سرخ‌پوشان در لیگ برتر توضیح داد: تیم پرسپولیس با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در شرایط خوبی قرار دارد و دارای 7 بازیکن و مهره‌های خوبی است اما از لحاظ بدنی به آمادگی کامل نرسیده اشت. امید دارم با گذشت زمان در وضعیت بهتری قرار بگیرد.

آقای گل اسبق فوتبال ایران درباره عملکرد ضعیف پرسپولیس در دو، سه هفته ابتدایی و زمان محدود باقی مانده تا فینال لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: این عملکرد کاملا طبیعی است و نگرانی برای هواداران نخواهد داشت زیرا با توجه به انجام فعالیت‌های بدنسازی شاهد یک سری افت بدنی بوده‌ایم. تورنمنت طولانی مدت در قطر موجب شده شرایط فعلی با قبل بسیار فرق کند اما با حضور بازیکنان تیم پرسپولیس حتما اتفاقات درخشانی در انتظار این تیم خواهد بود و توانایی کسب قهرمانی آسیا را دارند.

پیوس ضمن اشاره به اینکه تمامی تیم‌ها خوب هستند درمورد تغییرات لیگ برتر و مدعیان قهرمانی امسال عنوان کرد: در زمان مناسبی برای پاسخ و بررسی این موضوع قرار نداریم و با گذشت زمان می‌توان پی به این مسئله برد که چه تیمی در راه رسیدن به قهرمانی تلاش بیشتری می کند.

سرمربی تیم ویستا توربین در خصوص عملکرد اسکوچیچ در دیدارهای تدارکاتی گفت: دراگان اسکوچیچ مسیر سختی پیش‌رو دارد. بازی با تیم‌های قوی چون بحرین و عراق کار آسانی نیست اما اگر تیم ملی از نظر روانی و روحی در شرایط نرمالی قرار بگیرد و بچه‌ها خوب کار کنند اتفاقات خوبی برای تیم خواهد افتاد.

او درخصوص برگزاری مسابقات فوتبال بدون حضور تماشاگر افزود: مسابقات فوتبال بدون حضور پرشور تماشاگران لذتی نخواهد داشت و امیدوار هستم با از بین رفتن ویروس کرونا در ایران و دنیا به شرایط سابق خود برگردیم تا بتوانیم شاهد حضور گرم هواداران تیم‌ها در ورزشگاه‌ها باشیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز