بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

از کادر فنی تیم ملی می‌خواهم بازی‌های ما را ببینند/ با تیم‌های اروپایی رقابت می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۵۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۸۱۱۶
از کادر فنی تیم ملی می‌خواهم بازی‌های ما را ببینند/ با تیم‌های اروپایی رقابت می‌کنیم
بازیکن ایرانی تیم سباییل آذربایجان از شرایطش در لیگ این کشور کاملا ابراز رضایت کرد.

بختیار رحمانی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال که اولین بازی‌اش را برای تیم ساباییل در لیگ آذربایجان انجام داد، در این خصوص به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: واقعاً از حضور در اینجا لذت می‌برم. به هرحال تیم‌های خیلی خوبی اینجا هستند و داریم با تیم‌هایی که در لیگ اروپا هستند رقابت می‌کنیم. بازیکنان با کیفیتی اینجا هستند و هزینه‌های بسیار زیادی می‌شود. همه تلاش می‌کنند به لیگ اروپا بروند هرچند من تاکید می‌کنم از لحاظ امکانات شرایط ایده‌آلی است و لیگی کاملا حرفه‌ای و سخت داریم. واقعا چالش فوتبالی خیلی خوبی برای من است. با قره‌باغ بازی کردیم و خیلی سخت بود. چندتا از بچه‌های اصلی ما کرونا گرفته بودند و با اینکه دست‌مان بسته بود توانستیم بازی درخشانی انجام دهیم. می‌توانستم بازی را ببریم اما همین که جلوی تیم قره‌باغ مساوی کردیم خودش خیلی خوب بود. این تیم در بازی‌های آخر که انجام داده به حریفانش 5، 6 گل زده زیرا بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارد و اکثر آن‌ها ملی‌پوش هستند ولی برای ما بازی خیلی خوبی بود و در بدترین حالت بازیکن ما 12 کیلومتر دویدند. بازی بسیار سختی بود و ما توانستیم سربلند از زمین بیرون بیائیم. ما خیلی موقعیت داشتیم که به خوبی از آن‌ها استفاده نکردیم. به‌خاطر قدرتمند بودن تیم حریف اکثرا مالکیت توپ برای آنها بود اما ما هم موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم اما نشد بازی را ببریم ولی در کل روز خوبی برای ما بود.

رحمانی درخصوص اینکه به نظرش دراگان اسکوچیچ بازیکنان لیگ آذربایجان را زیر نظر دارد یا خیر؟ گفت:  من با دراگان از پیش خیلی کار کردم و من را خوب می‌شناسد. با توجه به تیم‌هایی که اینجا هستند اگر بتوانی مقابل آن‌ها خوب کار کنی می‌توانی مقابل هر تیمی در دنیا فوتبال بازی کنی. با توجه به اینکه پست من تغییر کرده و یک خط عقب‌تر آمدم تنها خواسته من از کادر فنی تیم ملی این است که بازی‌های ما را ببینند چون سرشار از انگیزه هستیم و خوشحال می‌شویم بتوانیم در تیم ملی باشیم و شک ندارم با تمرینات سختی که برای مقابله با تیم‌های اروپایی انجام می‌دهیم می‌توانم به تیم ملی کمک کنم. من آرزو می‌کنم آنقدر خوب‌ کار کنم که این اتفاق میسر شود و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. همه دوست دارند در خدمت تیم ملی کشورشان باشند و امیدوارم کادر فنی پیگیر بازی‌های ما باشد.

این بازیکن درخصوص اینکه چند بازیکن ایرانی در لیگ آذربایجان وجود دارد؟ افزود: فکر می‌کنم حدود 5، 6 نفر باشیم. در تیم ما پیمان کشاورزی هم بازی می‌کند. ما در مقطعی در تراکتور با هم بودیم. او به لحاظ اخلاقی و فنی بازیکن خوبی است و من قلبا دوستش دارم و قطعاً در آینده بیشتر از او خواهید شنید.

رحمانی در پایان درخصوص بازی بعدی تیمش گفت: ما قرار بود امروز با تیم کشله بازی کنیم اما متاسفانه تعداد زیادی از بازیکنان تیم حریف کرونا گرفتند و ما منتظریم ببینیم بازی به چه زمانی موکول می‌شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز