ژنرال وارد می‌شود؛

رویابافی قلعه‌نویی در سیرجان

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۷:۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۹۸۱۶۸
رویابافی قلعه‌نویی در سیرجان
فعلا باید به احترام قلعه‌نویی و تیم ساده اما قدرتمندش کلاه از سر برداریم و منتظر باشیم و ببینیم ماجراجویی جدید ژنرال در لیگ بیستم چه سرانجامی خواهد داشت.

به گزارش برنا؛ شاید وقتی امیر قلعه‌نویی بعد از آن جدایی غم انگیز از سپاهان راه سیرجان را در پیش گرفت کسی فکرش را هم نمی‌کرد تیم او 4 هفته در صدر جدول لیگ بیستم قرار بگیرد. اگرچه صدرنشینی حتی به مدت 4 هفته آن هم در لیگی که تیم‌هایش تا اواسط نیم فصل اول نمی‌توانند سروشکل ثابتی به خود بگیرند اهمیت زیادی ندارد اما صدرنشینی گل‌گهر هم برای این تیم که ستاره چندانی ندارد ارزشمند است هم برای شخص امیر قلعه‌نویی.

قلعه‌نویی در حالی که در اواخر فصل گذشته با بیماری قلبی رو به رو شد، به نظر می‌رسید یک فصل به خودش استراحت دهد اما در تصمیمی عجیب جانشین مجید جلالی در گل‌گهر سیرجان شد. او که به توصیه پزشکان از تنش و استرس دوری کند اما او ترجیح داد همچنان به حضور در سطح اول فوتبال ایران ادامه دهد.

سرمربی سابق سپاهان نگذاشت لیگ نوزدهم تمام شود و بعد از حذف تیمش به دست فرهاد مجیدی در جام حذفی از هدایت سپاهان استعفا کرد. او درحالی که یکی از گزینه‌های احتمالی سرمربیگری در استقلال بود، درست در روزی که آبی‌پوشان در فینال جام حذفی به میدان رفتند، با مسئولان گل‌گهر به توافق رسید تا ماجراجویی جدیدی را در سیرجان تجربه کند.

از آخرین قهرمانی پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر که با استقلال رقم خورد، 7 سال گذشته است. امیر بعد از قهرمانی با استقلال و دو سال ناکامی همراه این تیم، از جمع آبی‌های پایتخت جدا شد. او در سال‌های اخیر سرمربیگری در تیم‌های تراکتور، ذوب‌آهن و سپاهان را تجربه کرد اما نتوانست با هیچ‌کدام از این تیم‌ها قهرمان لیگ برتر شود. البته قلعه‌نویی در سال‌های اخیر نشان داده متخصص ارتقای رتبه تیم‌هایی است که هدایت آنها را برعهده می‌گیرد.

باوجود اینکه به نظر می‌رسید بیماری قلبی باعث شود قلعه‌نویی یک فصل به خودش استراحت دهد اما این مربی پرافتخار ناگهان تصمیم گرفت به سیرجان برود. این اتفاق درحالی رخ داد که برخی از رسانه‌ها بازگشت او به استقلال را گمانه‌زنی می‌کردند اما ژنرال سابق فوتبال نشان داد باهوش‌تر از این حرف‌هاست که در شرایط نه چندان خوب این روزهای استقلال هوای بازگشت به جمع آبی‌های پایتخت را داشته باشد. او درحالی گل‌گهر را برای سرمربیگری در فصل آینده فوتبال ایران انتخاب کرده که قطعا این تیم داعیه قهرمانی ندارد و همین که بتواند در پایان فصل در رتبه‌ای تک رقمی قرار بگیرد برایش نشانه موفقیت است اما تیم او بعد از گذشت 4 هفته از لیگ برتر همه را سورپرایز کرده است.

حالا گل‌گهر در دومین فصل حضورش در لیگ برتر دید اهالی فوتبال را به خود کاملا متفاوت کرده و از یک تیم کمتر ناشناخته در سطح دو فوتبال ایران به یک تیم محترم در لیگ برتر تبدیل شده است. تیمی که از 4 بازی 10 امتیاز به دست آورده و بالاتر از مدعیانی مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان قرار گرفته است. گل‌گهر با امیر قلعه‌نویی می‌تواند با همین حرکت، آرام آرام رویاهای خود برای حداقل کسب سهمیه را ببافد و با مرد بزرگ فوتبال ایران اتفاقی هیجان انگیز را رقم بزند.

موفقیت گل‌گهر در لیگ بیستم نه تنها آبرو و اعتبار به فوتبال کرمان می‌دهد بلکه برای قلعه‌نویی هم افتخاری بزرگ خواهد بود. اینکه او یک تیم معمولی با بازیکنان معمولی را تبدیل به تیمی مدعی کرده فقط در حیطه توانایی‌های خودش است و کاری است بزرگ که ژنرال سابق ایران را به روزهای اوج برمی‌گرداند.

فعلا باید به احترام قلعه‌نویی و تیم ساده اما قدرتمندش کلاه از سر برداریم و منتظر باشیم و ببینیم ماجراجویی جدید ژنرال در لیگ بیستم چه سرانجامی خواهد داشت. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز