پرسپولیس در هفته چهارم؛

بهترین‌ها برای تیم یحیی به ثبت رسید

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۹۸۴۴۷
بهترین‌ها برای تیم یحیی به ثبت رسید
پرسپولیس پس از گذشت 4 هفته از لیگ برتر، آمار خوبی را از خود به ثبت رساند.

به گزارش برنا؛ با گذشت ۴ هفته از لیگ برتر نگاهی داشتیم به آمار و نکاتی که نشان می‌دهد بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در فاز دفاعی و تهاجمی داشته‌اند؛
 

آمار قابل دفاع در فاز حمله
طی هفته‌های گذشته انتقاداتی در خصوص خط حمله پرسپولیس مطرح بود. گرچه محرومیت عیسی آل‌کثیر دست گل‌محمدی را در این خصوص بست و مهدی‌خانی هنوز به آمادگی مد نظر کادر فنی نرسیده اما در تمام ۴ دیدار گذشته سرخ‌ها نه تنها صاحب توپ و میدان بودند بلکه موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتند که با بدشانسی گل نمی‌شد. حتی در دیدار مقابل شهرخودرو گرچه شاگردان گل‌محمدی به بردی پرگل دست یافتند اما می‌توانستند گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانند.

نکته جالب اما اینجاست که تا پایان هفته چهارم لیگ، پرسپولیس ۴ گل زده؛ تنها تیم‌های گل گهر (۷ گل) و نساجی و فولاد (۵ گل) توانسته‌اند گل‌های بیشتری از سرخ‌پوشان پایتخت به ثمر برسانند.
 

بهترین خط دفاع همچنان در اختیار پرسپولیس
پرسپولیس در ۴ هفته گذشته از لیگ بیستم، هیچ گلی دریافت نکرده است؛ سرخ‌ها تنها تیمی هستند که هنوز گل نخورده‌اند. مابقی تیم‌های حاضر در مسابقات حداقل ۲ گل دریافت کرده‌اند. ضمن آنکه مهره‌های دفاعی پرسپولیس در تمام دیدارهای گذشته در حملات نیز حضوری موثر و فعال داشته‌اند.

سیدجلال گلزنی کرده، کنعانی زادگان برای سرخ‌ها پنالتی گرفته و سعید آقایی هم پاس گل داده؛ نورالهی و سرلک هم گرچه هافبک‌های دفاعی پرسپولیس هستند اما هر دو نفر موفق به گلزنی شده‌اند.
 

آمار فوق العاده لک

حامد لک تنها دروازه‌بانی است که با گذشت ۴ دیدار از لیگ بیستم، هنوز گلی دریافت نکرده؛ با این آمار او اولین دروازه‌بان پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر لقب گرفت که در ۴ بازی نخست خود کلین‌شیت کرده است.

به علاوه لک تاکنون در ۱۱ بازی درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته و تنها ۲ گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرده است.
 

جایگاه پرسپولیس
شاگردان گل محمدی با ۲ برد و ۲ تساوی و کسب ۸ امتیاز فعلا در جایگاه دوم رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند و با ادامه این روند می‌توانند خیلی زود به صدر هم برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز