اتفاقات مهم ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

جنجال به رنگ سرخ/ اخراج یک استقلالی/ جای خالی کاپیتان آبی‌ها پُر شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۳:۵۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۰۰۱۹۱
جنجال به رنگ سرخ/ اخراج یک استقلالی/ جای خالی کاپیتان آبی‌ها پُر شد
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: نفت مسجدسلیمان

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان سپاهان اصفهان بود و موفق شد حریف خود را با حساب 3 بر یک شکست بدهد تا 3 امتیاز شیرینی خانگی را به دست آورد. اولین برد نفت با دومین باخت سپاهان در لیگ بیستم همراه بود.

501

سرمربی هفته: مجتبی حسینی

مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که فصل گذشته هدایت تیم مس کرمان را در لیگ دسته اول برعهده داشت، توانست در جدال با محرم نویدکیا در بازی با سپاهان سربلند شود و هواداران این تیم را به آینده امیدوار کند. حسینی سابقه دستیاری یحیی گل‌محمدی در تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن را نیز دارد و روزهای خوبی در انتظار او و تیمش خواهد بود.

504

بازنده هفته: ماشین‌سازی تبریز

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز که اوضاع خوبی در لیگ بیستم ندارد، میهمان تیم فوتبال آلومینیوم اراک بود و با نتیجه سنگین چهار بر یک مغلوب حریف خود شد تا چهارمین شکست خود را متحمل شود. شاگردان وحید بیاتلو برای رهایی از این وضعیت چاره ای ندارند جز اینکه در مسابقات آتی روند نتیجه‌گیری خود را تغییر بدهند.

600

ستاره هفته: حامد پاکدل

حامد پاکدل، بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک در بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز عملکرد درخشانی داشت و توانست دو بار دروازه حریف را باز کند تا تیمش نخستین برد خود را در لیگ بیستم به دست آورد. آلومینیوم تلاش می‌کند در ادامه مسابقات لیگ نتایج خوبی را کسب کند و شرایط خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد.

69

اشتباه هفته: علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی، سنگربان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، در بازی مقابل پیکان تهران روز خوبی را سپری نکرد و در گل‌هایی دریافتی نیز مرتکب اشتباه شد. در صحنه‌ای، نادر محمدی، مدافع تیم پیکان، با پرتاب اوت بلند خود روی دروازه گل‌گهر موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد که محاسبه اشتباه حقیقی سبب شد توپ با اشاره دستان او تبدیل به گل برای خودروسازان شود.

85

جنجال هفته: تراکتور و فولاد

در حالی که به نظر می‌رسید تیم‌های مدعی فولاد و تراکتور دیدار مهیج و دیدنی را رقم بزنند اما هر دو تیم فوتبالی ضعیف و دور از انتظار را به نمایش گذاشتند. از ابتدای مسابقه علیرضا منصوریان و جواد نکونام با یکدیگر وارد درگیری‌های ادامه‌دار شدند و این موضوع تا آخرین دقایق نیز دیده می‌شد که سرانجام یک نفر از اعضای نیمکت دو تیم اخراج شدند.

95

جانشین هفته: سیداحمد موسوی

وریا غفوری، مدافع و کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران به علت مصدومیت در بازی با صنعت نفت آبادان غایب بود و به همین منظور احمد موسوی به عنوان جانشین او در ترکیب قرار گرفت. موسوی در این دیدار عملکرد خوبی داشت و توانست برای تیمش گلزنی کند. این مسابقه با تساوی یک-یک به اتمام رسید تا آنها به تقسیم امتیازات بسنده کنند.

507

اخراج هفته: علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال تراکتور، به علت کسب نتایج نه چندان خوب و با تصمیم مدیریت باشگاه تبریزی از هدایت قرمزپوشان کنار گذاشته شد تا اولین اخراجی لیگ بیستم لقب بگیرد. تراکتور از 5 بازی خود فقط یک برد را به دست آورده است و هواداران امیدوارند در ادامه مسابقات شرایط بهتری رقم بخورد.

86

پیشنهاد هفته: هفته ششم لیگ برتر

هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آغاز خواهد شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها دو تیم فوتبال شهرخودرو مشهد و استقلال تهران در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم می‌روند. در این رقابت تقابل سیدمهدی رحمتی و محمود فکری به عنوان سرمربیان دو تیم می‌تواند جالب توجه باشد. 4

500

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز